Opinia użytkownika: Grzegorz_1245
Dotycząca firmy: Hotel Warmiński
Treść opinii: Proces rezerwacji:Podczas telefonicznej rezerwacji recepcjonistka miło powitała mnie oraz przedstawiła się i zapytała w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że chcę zarezerwować pokój zapytała o termin pobytu oraz sprawdziła czy ma dostępne pokoje. Zapytała jaki pokój mnie interesuje jednoosobowy, czy dwuosobowy, kiedy potwierdziłem, że potrzebuję pokoju jednoosobowego recepcjonistka podała jego cenę. Zapytałem czy śniadanie wlicza się w cenę. Pani odpowiedziała, że w cenie nie jest uwzględnione śniadanie ani parking. Zaproponowała dokupienie dodatkowych usług w postaci śniadania oraz parkingu. W momencie gdy się już zdecydowałem recepcjonistka pomogła mi dokonać rejestracji poprzez domową stronę internetową hotelu.Rozmowa przebiegała szybko i profesjonalnie, w rozmowie zostały przekazane mi w sposób wyraźny wszystkie niezbędne informacje. Pani recepcjonistka była bardzo pomocna.