Opinie użytkownika (2)

W ostatnią sobotę...
W ostatnią sobotę byłem w sklepie Ikea celem zakupu stołu wybranego z katalogu przez moją mamę. Gdy dojechałem na miejsce miałem drobne problemy z zaparkowaniem samochodu na sklepowym parkingu z racji braku wolnych miejsc. Po przezwyciężeniu tej trudności na którą zmarnowałem dobrych kilka minut udałem się w pośpiechu do sklepu ponieważ nie miałem dużo czasu. Kiedy wszedłem do budynku nie chciałem tracić czasu na chodzenie po całym sklepie szukając działu ze stołami. Podeszłem więc do jednej z pracownic sklepu ubranej w strój firmowy stojącej niedaleko wejścia. Przedstawiłem moją sytuację chcąc dowiedzieć się jak najszybciej dojść do celu. Po krótkiej rozmowie okazało się że nie muszę nawet wchodzić na salę. Pracownica zaprowadziła mnie do części sklepu po lewej stronie kas gdzie można zapakować lub odebrać towar o dużych gabarytach takich jak mój stół. Podałem pracownikowi numer artykułu który mnie interesował, polecił mi pobrać numerek z maszyny i czekać. Obok tego punktu na szczęście są umiejscowione ławki na których można zaczekać na towar. Nie zdążyłem się napatrzeć nawet na ludzi stojących w ogromnych o tej porze kolejkach a na wyświetlaczu wyświetlił się już mój numer. Zapłaciłem bez problemu i odebrałem towar. Obsługa była miła, pomocna i chciała ułatwić mi zakupy. Dzięki Pracownikom sklepu zaoszczędziłem wiele cennego czasu.

Grzegorz_1079

27.09.2013

IKEA

Placówka

Kraków, ul. Josepha Conrada 66

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia dotyczy...
Moja opinia dotyczy infolini dla abonentów sieci t- mobile. Dzwoniłem na nią w celu przedłużenia wygasającej niedługo umowy z siecią. Pani z którą rozmawiałem wydawała się kompetentną, miłą i uprzejmą osobą. Po krótkiej rozmowie zdecydowałem się na jedną z proponowanych przez nią taryf. Umowa miała opiewać na 24 miesiące, zgodnie z nią miałem otrzymać także telefon Samsung Galaxy Mini w cenie 99pln. Wszystko wydawało się iść zgodnie z planem, również w internetowym serwisie widniała informacja że paczka została nadana i jest już w drodze. Jednak następnego dnia otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się jako szefowa biura obsługi klienta i poinformowała mnie że wybrany przeze mnie model telefonu jest niestety niedostępny w związku z czym muszę wybrać inny model. Zaproponowała mi skorzystanie z akcji promocyjnej w której można zakupić telefony po niższych cenach. Z chęcią skorzystałem z tej propozycji pytając tylko czy wszystkie telefony w tej ofercie są na pewno nowe fabrycznie. Uzyskałem zapewnienie że jak najbardziej są. Po dwóch dniach zjawił się u mnie kurier z umową gotową do podpisania oraz telefonem. Zapytał czy przed podpisaniem umowy chce otworzyć karton i obejrzeć telefon. Otworzyłem pudełko i tu niemiłe zaskoczenie. Telefon miał wyraźne ślady użytkowania oraz niedbale naklejoną folię na ekran oraz plomby naklejone ponownie w miejsce starych (wyraźnie różniły się kolorem). Oczywiście odmówiłem odbioru paczki po czym ponownie zadzwoniłem na infolinie przedstawiając zaistniałą sytuację. Zapewniono mnie że musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia i że przepraszają za zaistniałą sytuację. Ogólne doświadczenie pozostałe po tej serii zdarzeń jest nienajlepsze i informacje udzielane przez infolinię pozostawiają wiele do życzenia.

Grzegorz_1079

27.09.2013

T-Mobile

Infolinia

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi