Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_1079

Dotycząca firmy: IKEA

Treść opinii: W ostatnią sobotę byłem w sklepie Ikea celem zakupu stołu wybranego z katalogu przez moją mamę. Gdy dojechałem na miejsce miałem drobne problemy z zaparkowaniem samochodu na sklepowym parkingu z racji braku wolnych miejsc. Po przezwyciężeniu tej trudności na którą zmarnowałem dobrych kilka minut udałem się w pośpiechu do sklepu ponieważ nie miałem dużo czasu. Kiedy wszedłem do budynku nie chciałem tracić czasu na chodzenie po całym sklepie szukając działu ze stołami. Podeszłem więc do jednej z pracownic sklepu ubranej w strój firmowy stojącej niedaleko wejścia. Przedstawiłem moją sytuację chcąc dowiedzieć się jak najszybciej dojść do celu. Po krótkiej rozmowie okazało się że nie muszę nawet wchodzić na salę. Pracownica zaprowadziła mnie do części sklepu po lewej stronie kas gdzie można zapakować lub odebrać towar o dużych gabarytach takich jak mój stół. Podałem pracownikowi numer artykułu który mnie interesował, polecił mi pobrać numerek z maszyny i czekać. Obok tego punktu na szczęście są umiejscowione ławki na których można zaczekać na towar. Nie zdążyłem się napatrzeć nawet na ludzi stojących w ogromnych o tej porze kolejkach a na wyświetlaczu wyświetlił się już mój numer. Zapłaciłem bez problemu i odebrałem towar. Obsługa była miła, pomocna i chciała ułatwić mi zakupy. Dzięki Pracownikom sklepu zaoszczędziłem wiele cennego czasu.