Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Grzegorz_1079

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Moja opinia dotyczy infolini dla abonentów sieci t- mobile. Dzwoniłem na nią w celu przedłużenia wygasającej niedługo umowy z siecią. Pani z którą rozmawiałem wydawała się kompetentną, miłą i uprzejmą osobą. Po krótkiej rozmowie zdecydowałem się na jedną z proponowanych przez nią taryf. Umowa miała opiewać na 24 miesiące, zgodnie z nią miałem otrzymać także telefon Samsung Galaxy Mini w cenie 99pln. Wszystko wydawało się iść zgodnie z planem, również w internetowym serwisie widniała informacja że paczka została nadana i jest już w drodze. Jednak następnego dnia otrzymałem telefon od pani która przedstawiła się jako szefowa biura obsługi klienta i poinformowała mnie że wybrany przeze mnie model telefonu jest niestety niedostępny w związku z czym muszę wybrać inny model. Zaproponowała mi skorzystanie z akcji promocyjnej w której można zakupić telefony po niższych cenach. Z chęcią skorzystałem z tej propozycji pytając tylko czy wszystkie telefony w tej ofercie są na pewno nowe fabrycznie. Uzyskałem zapewnienie że jak najbardziej są. Po dwóch dniach zjawił się u mnie kurier z umową gotową do podpisania oraz telefonem. Zapytał czy przed podpisaniem umowy chce otworzyć karton i obejrzeć telefon. Otworzyłem pudełko i tu niemiłe zaskoczenie. Telefon miał wyraźne ślady użytkowania oraz niedbale naklejoną folię na ekran oraz plomby naklejone ponownie w miejsce starych (wyraźnie różniły się kolorem). Oczywiście odmówiłem odbioru paczki po czym ponownie zadzwoniłem na infolinie przedstawiając zaistniałą sytuację. Zapewniono mnie że musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia i że przepraszają za zaistniałą sytuację. Ogólne doświadczenie pozostałe po tej serii zdarzeń jest nienajlepsze i informacje udzielane przez infolinię pozostawiają wiele do życzenia.