Jestem bardzo miło zaskoczona jakością obsługi w tym markecie. Nie są to pierwsze moje zakupy w tym sklepie i za każdym razem jestem zadowolona z zakupów. Obsługa jest tu bardzo przyjemna i kompetentna. Produkty są systematycznie dokładane. W razie kolejek obsługa szybko reaguje i uruchamia dodatkowe kasy.
Mimo, że dziś poniedziałek przed kasami była dosyć duża kolejka. Cierpliwie czekając miałam okazję poobserwować. Jedna z kasjerek była bardzo opryskliwa względem klientki. Pani chciała kupić wnuczce zestaw Happy Meal a ponieważ nie jest stałą bywalczynią takich restauracji to poprosiła kasjerkę o pomoc. Ta odesłała ją do cennika wiszącego na ścianie i tablic nad kasą.
Wiele razy przechodziłam obok tego lokalu i w końcu nadarzyła się okazja by spróbować czegoś z ich oferty. Po zapoznaniu się z menu zdecydowałam się na tortillę z kebabem. Obsługa była bardzo miła oraz szybko i sprawnie przyjęła moje zamówienie. Ponieważ było to zamówienie na wynos poproszono mnie bym usiadła i poczekała chwilę na zamówienie. Po 5 minutach było ono gotowe. Wydano mi je i podziękowano. Po rozpakowaniu tortilli okazało się, że jest ona prawie zimna. Mięso było zimne a zamiast świeżych warzyw znalazłam w niej surówki, które można było kupić w słoikach.
W tej pizzerii jadłam po raz pierwszy. Zdecydowałam się na tą sieć ze względu na dobre doświadczenia z wizyt w innych Da Grasso. Nie była to najlepsza decyzja. Zamówiłam wraz z chłopakiem po połowie dwóch różnych pizz. Obie miały przypalone brzegi i spód. W dodatku mój talerz był uszczerbiony w znacznym stopniu. Kiedy poprosiłam o jego wymianę kelnerka dziwnie się na mnie popatrzyła i z wielką łaską przełożyłam moją porcję na zimny talerz. Na szczęście już nie pęknięty.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.