Pierwsze wrażenie wchodząc do tej przychodni jest jak najbardziej pozytywne,czysto,jasno ,schludnie.Bardzo miłe i kompetentne pielęgniarki.Informacje o wciąż poszerzanych usługach medycznych.Ale po wejściu do gabinetu lekarza czar pryska,lekarz pediatra,notabene dyrektor tej placówki z pozoru miłai uprzejma ale brzydzi się chorego dziecka.Badanie np gardła wykonywane jest na odległość,osłuchiwanie gdzieś pod ubraniem,za to obsługa błyskawiczna,niecałe trzy minuty na jedno dziecko.Zero informacji na temat zdrowia szybkie wypisanie recepty i pacjent z głowy Odnoszę wrażenie że pani doktor albo bierze udział w jakimś dziwnym konkursie,kto zbada w godzinę więcej pacjentów albo poprstu szkoda jej cennego czasu na chore dzieci.Pracuje tam jeszcze kilku lekarzy,ale oprócz neurologa który napewno wie po co został lekarzem,to tylko wyrobnicy normy.Nie polecam.
w dniu dzisiejszym odwiedziłam ten market w celu zakupu płytek ceramicznych.Niestety z zakupów nici,niestety nie znam się na budownictwie więc naiwnie wierzyłam w pomoc obsługi.Najpierw czekałam w dziale płytek całe 10 min aż ktoś się zjawi niestety ,nikogo.Udałam się więc o pomoc do pana który akurat był przy klejach do płytek,niestety odesłał mnie do innego pracownika gdyż on akurat nie był z tego działu.Gdy znalazłam wreszcie osobę kompetentną następne 10 min dowiedzialam się ,że muszę takie płytki zamówić a czas realizacji to co najmniej dwa tygodnie oczekiwania.Tak więc zmarnowalam pół godziny i nic nie zalatwiłam.Personel jest nieuchwytny i często jakby sam nie zabardzo wiedzial co i gdzie jest w tym sklepie.
Oprócz młodegoo wieku i miłej aparycji personelu,nic więcej nie mogę dodać dobrego.Małe zainteresowanie klientem,co oznacza długie oczekiwanie w kolejce.Brak wiedzy o produktach oferowanych przez bank,nierzetelne informacje i ogólny brak kompetencji.Zła organizacja pracy.Placówka zadbana,przestronna,umila czas oczekiwania.Bardzo dobrze usytułowany bankomat i wpłatomat.Jak na taką marke banku oczekiwałabym wyższej kultury obsługi i dbałosci o klienta.
Zaletą tej placówki,jest personel.Bardzo miła i kompetentna obsługa.Wadą SKOKu są nieprawdziwe wprowadzające w błąd klienta,informacje dotyczące kredytów.Nadmierna ilość dokumentów,formularzy do wypełnienia.Brak infomacji przed przystąpieniem do wnioskowania o kredyt o ilości opłat,które są bardzo wygórowane.Czas obsługi i organizcja pracy dobra.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.