Bardzo miła obsługa ze strony kasjerki. Jedzenie było smaczne. Danie dnia z zupą w cenie 16 złotych. Otrzymałem dużą porcję drugiego dania, Poisłek był ciepły i smaczny. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to zbyt intensywyny zapach zupy pomidorowej wydobywający się z kuchni. W lokalu był dostępny płyn dezynfekujący .
Miłą obsługa podczas zamówienia telefonicznego. Zamówienie było zgodne z życzeniem . Jak zwykle bardzo smaczna zupa jarzynowa, wyśmienity schabowy z ziemniakami i surówką z modrej kapusty. Bardzo smaczny kompot .Zamówienie odebrałem osobisćie, otrzymałem je w poręcznej, papierowej torbie. Za każdy obiad można dostać pieczątkę - 10 zebranych oznacza 11 obiad za darmo. Zdecydowanie polecam!
Kebab był wyśmienity w smaku! Świeże mięso, duża porcja frytek (zamówiłem kebab rollo amerykański z mięsem mieszanym), bardzo dobry sos ostry i przyprawy dodane w sposób zrównoważony. Bardzo miła obsługa ze strony zagraniczengo personelu. W lokalu widać jak kebab jest przygotowywany. Szczerze polecam!
Sklep jest bardzo dobrze zaopatrzony. Pracownik ochrony znajdujący się w przedsionku czuwa aby znajdowała się w nim odpowiednia ilość osób i żeby każda z nich zdezynfekowałą ręce i zabrała ze sobą koszyk zakupowy. Na podłodze w sklepie w drodze do kas znajdują się specjalne oznaczenia dzięki , którym klienci wiedzą jaki muszą zachować między sobą odstęp. Obsługa przy kasie była miła , szybka i sprawna. Jedyne zastrzeżenie jakie mam to brak odpowiedzi kasjerki na pytanie jakie zadałem w związku z kupowanym przeze mnie produktem. Na szczęście ochroniarz znał na nie odpowiedź i mi jej udzielił w sposób jasny zrozumiały.
W sklepie jest mały wybór zimnych napojów umieszczonych w lodówkach. Ceny produktów są widoczne . Widoczny jest spory dział z wędlinami i serami na wagę. Obsługa przy kasie była sprawna. Kasjerka zauważyła , że kolejka do kasy jest dośc duża i poprosiła inną pracownicę o otwarcie drugiej kasy. Po pobraniu przeze mnie paragonu pracownica kasy zamknęła kase i się od niej ooddaliła. Przy kasie znajdowały się napoje energetyczne, które każdy mógł po odejściu kasjerki sobie zabrać i nikt by tego nie zauważył. Powinny być umieszczone w bardziej bezpiecznym miejscu!
Na dziale warzywa i owoce większość produktów nadawała się do sprzedaży, Niektóre z pomidorów czy marchwi prawodpodobnie nie przetrwają jednak kolejnego dnia co sugeruje, że powinny być znacznie przecenione! W zamrażarakach z lodami niektóre lody są zamrożone na "kamień" a niektóre po dotknięciu się topią co oznacza, że zamrażalniki nie są w pełni sprawne! Obsługa przy kasie była miła . Zostałem miło powitany i pożegnany a transakcja przebiegła bezproblemowo.
Podczas wizyty w sklepie odwiedziłem dział warzywa/owoce. Widziałem , że jest dostępny na nim pracownik, który zajmuje się wykładaniem towaru oraz segregacją . Warzywa były dość dobrej jakości (marchew mogałby być jednak bardziej świeża). Ponadto w sklepie był duży wybór większych opakowań lodów w dobrych, promocyjnych cenach. Nie zostałem powitany przez żadnego z pracowników sklepu. Za zakupy zapłąciłem przy kasie samoobsługowej . Nie miałem problemów ze sprawnym zeskanowaniem produktów oraz z zapłatą za zakupy. Jest poprawa!
W sklepie jest duży wybór produktów spożywczych, higienicznych i nie tylko. Produkty są w niskich, konkurencyjnych cenach. NIe miałem problemu z odnalezieniem porduktów po które przyszedłem. Przy kasie spotkałem się z miłą obsługą . Kasjerka powitała mnie , zapytała czy płatność będzie kartą czy gotówką oraz zaproponowała zakup płatnej reklamówki. Po zakończeniu transakcji zostałem miło pożegnany. Polecam ten sklep ze względu na miłą obsłigę jak i duży wybór produktów w dobrej cenie!
W sklepie był duży wybór ubrań męskich. W przymierzalni panował porządek. Po zapytaniu jednej z pracownic o większe rozmiary usłyszałem , ze ich nie ma w sposób dość oschły. Pracownica nie zaproponowała pomocy w obsłudze pomimo, że przez cały czas "kręciłem się" w jej okolicy, Obsługa przy kasie była sprawna .Nie zostałem jednak powitany po podejściu do kasy ani pożegnany po zakońćzeniu transakcji.
W restauracji jest dużo miejsc siedzących dla gości. Danie dnia w bardzo przystępnej cenie (15 zł za zupę i drugie danie). Piwo lane również w dobrej cenie (7 zł). Po podejściu do kasy nacisnąłem na dzwonek . Po chwili pojawiła się Pani, która miło mnie powitała i zapytała co podać . Sama zaproponowała coś do picia. Danie dnia było podane w pięknej porcelanowej zastawie .Zarówno zupa i jak i drugie danie było bardzo smaczne. Jedynym zastrzeżeniem jakie mam to trochę zbyt twardy kotlet po myśliwsku ( twardość kotleta nie wpłyneła jednak na jego dobry smak). W toalecie było czysto i panował bardzo przyjemny zapach. Polecam!
Po podejściu do stanowiska obsługi zostałem miło powitany przez pracownicę. Poprosiłem o realizację zamówienia z kuponem rabatowym. Pracownica zapytała czy życzę sobie coś jeszcze, jakie sosy ma podać w ramach kuponu . Po upływie kilkunastu sekund otrzymałem zamówienie .Pracownica sprawnie przeprowadziła transkację przy kasie i życzyła mi "smacznego" po wydaniu zamówienia.
Po podejściu do restauracji ustawiłem się w kolejce. Po krótkiej chwili zjawił się kolejny pracownik, który otworzył druga kasę ( do tej pory czynna była tylko jedna kasa).Pracownik powitał mnie i zapytał co podać . Po moim zamówieniu zapytał czy chcę powiększyć zamówienie, czy ma ono być na miejscu czy na wynos i czy życzę sobie coś do picia. Zamówienie otrzymałem po kilku sekundach . Pracownik życzył mi miłego dnia i podziękował za zakup.
Po podejściu do okienka pocztowego zostałem miło powitany. Zamierzałem odebrać przekaz pieniężny. Pracownica obsłużyła mnie w sposób sprawny jednak odniosłem wrażenie, że nie do końca zna wszystkie procedury ( pracownica dziwiła się, że muszę podać jej pełny adres zamieszkania i numer telefonu a także nie do końca wiedziała gdzie i ile podpisów muszę złożyć pod potwierdzeniem odbioru gotówki. Po otrzymaniu pieniędzy zostałem przez pracownicę miło pożegnany. Na dwa dostępne stanowiska czynne było tylko jedna. Po zakończeniu mojej obsługi widziałem, że do okienka ustawiła się dość duża kolejka klientów.
Miła i sprawna obsługa ze strony kelnerki. Zarówno mnie jak i moim gościom bardzo smakowała zupa i drugie danie. Możliwość zbierania specjalnych punktów za każdy zakupiony obiad ( po uzbieraniu 10-ciu kolejny obiad jest gratis). Szczerze polecam ze względu na pyszne jedzenie w przystępnej cenie (17,90 zł za danie dnia - zupa, II danie, kompot i jabłko).
W pubie zastałem bardzo miłą obsługę ze strony barmanki. Na prośbę moich gości Pani zrobiła nam wspólne zdjęcie. Piwo bardzo dobre w smaku i w bardzo przystępnej cenie jak na okolice poznańskiego Starego Rynku . Dużo miejsc siedzących wewnątrz pubu i kilka stolików na zewnątrz. Niestety bardzo denerwująca była duża ilość much ,m które cho chwile przeszkadzały swoją obecnością. Goście ze stolika obok w związku z tym przenieśli się do wnętrza lokalu. Uważam, że właściciele lokalu oraz lokali sąsiednich powinni coś z tym problemem zrobić.
Po wejściu do placówki pocztowej zauważyłem, że pomimo kolejki czynne jest tylko jedno okienko. Po kliku minutach druga pracownica otworzyła drugiego okienko do obsługi klientów. Po podejściu nie zostałem powitany . Pracownica nie uśmiechała się podczas obsługi i nie poinformowała mnie przed transakcją jaki jest koszt wykonania przelewu do Urzędu Skarbowego. Po zakończeniu obsługi zostałem pożegnany.
Muzeum mieści się na Zamku Przemysła . Z zewnątrz przypomina trochę zamek krzyżacki. Na wieży zamkowej można delektować się pięknym widokiem zarówno na Stary Rynek jak i na całe miasto Poznań. Piętro niżej znajdują się tarasy widokowe. Obsługa przy kasie miła. Kasjerka wydrukowała i wręczyła bezpłatne bilety na zwiedzanie obiektu ( we wtorki zwiedzanie jest darmowe). Nie wskazała jednak kierunku zwiedzania o który musiałem dopytać. W muzeum było bardzo czysto i schludnie jednak podczas wchodzenia na wieżę schodami było czuć pomiędzy 3 a 4 piętrem nieprzyjemny duszący zapach (przypominał zapach gnijących odpadów). W drugiej części zamku znajdowały się obszerne wystawy nawiązujące swoją tematyką do różnych epok historycznych. Kolejny obowiązkowy punkt do zobaczenia na mapie Poznania!
Podczas wizyty w muzeum spotkałem się z miłą obsługą przy kasie. Kasjer w sposób zrozumiały wyjaśnił gdzie należy udać się z zakupionym biletem. W raz z rodziną z zagranicy wybraliśmy się na prezentację dotycząca wypiekania rogali świętomarcińskich w języku angielskim. Prowadzący spotkanie ( kobieta oraz mężczyzna) potrafili włączyć turystów do prezentacji a momentami rozbawić ich nawet do łez! Wszyscy uczestnicy wyszli ze spotkania bardzo zadowoleni. a także otrzymali specjalnie przygotowane certyfikaty. Uważam, że miejsce to jest obowiązkowym punktem na turystycznej mapie Poznania ! Szczerze polecam!
Po wejściu do sklepu nie zostałem powitany jednak po chwili pracownica zainicjowała obsługę mojej osoby. Zadała mi kilka pytań w celu analizy moich potrzeb po czym zaproponowała kilka modeli butów do przymiarki. Pracownica cierpliwie donosiła inne modele i rozmiary obuwia oraz pytała mnie o opinię przy każdej mierzonej parze butów. Ponadto zaproponowała mi zakup produktu dodatkowego jakim był impregnat i wspomniała, że mogę zwrócić obuwie do 14 dni od jego zakupu. Zostałem miło pożegnany przez pracownicę , która jak muszę dodać miała przypiętą plakietkę z napisem "uczę się ". Jak widać nauka nie poszła w las !
Dzisiaj wszedłem do sklepu w celu zakupu torby na prezent. Przy okazji udałem się na stoisko z warzywami Niestety znalazłem trzy pomidory, które były całkiem zgniłe i spleśniałe. Nie było dostępnego pracownika na dziale więc udałem się do jednego ze stanowisk kasowych żeby zgłosić problem. Jak widać wielokrotne zgłaszanie problemy w niczym nie pomaga. Sklep nie potrafi zadbać o świeżość wystawianych warzyw i tak w godzinach wieczornych nie ma komu tego zgłosić gdyż osoby decyzyjne o tych godzinach już w sklepie nie pracują.Nie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.