Super. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Poziom obsługi oraz komfort jazdy na bardzo dobrym poziomie. Chciałam zrobić synowi niespodziankę i zrobić wycieczkę szynobusem. Ważne dla mnie było właśnie bezpieczeństwo, które również jest na wysokim poziomie. Wspominając czasy, kiedy jeździłam do szkoły pociągiem to jest ogromna przepaść w komforcie jazdy ( teraz oczywiście jest o wiele lepiej). Strona internetowa rówież jest bardzo czytelna i prosta w obsłudze.Koleje Wielkopolskie są godne polecenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Od pewnego czasu zmieniła się szata graficzna strony. Bardzo mnie to denerwuje bo kompletnie nie mogę się tam odnaleźć. W momencie kiedy szukam jakiegoś towaru i interesują mnie jakieś drobniejsze szczegóły to zaczyna się szukanie poszczególnych ikonek. Może z czasem przyzwyczaję się do zmian ale uważam że dokonywanie tak diametralnych zmian denerwuje takich normalnych użytkowników jak ja. Na pewno utrudnia to zakupy i niestety marnujemy nasz cenny czas na naukę korzystania z portalu.
Robiłam zakupy w tym właśnie markecie. Jakość obsługi była na średnim poziomie ponieważ większość pracujących osób była skupiona na układaniu towarów i robieniu porządków na hali. Przyznam, że panował ogólny chaos w sklepie i ciężko czasem było coś znaleźć. Uważam, że powinny być wyznaczone osoby do robienia porządków i te do obsługi klienta. Robiąc jedno i drugie to w sumie nic nie zrobimy dobrze. Zadowolona byłam z obsługi kasjerki, która dokładnie wytłumaczyła nam zasady reklamacji i była bardzo miła i uśmiechnięta. Oceniam sklep OK ponieważ mimo pewnych drażniących mnie rzeczy spotkało mnie również coś bardzo pozytywnego.
Jestem wielokrotnum klientem tego marketu. Niestety często zdaża się niezadowolenie z zakupów. Mam tu na myśli dwie rzeczy. Pierwsza to niezgodność cen w kasie z tą ktora widnieje na półce. Często zdarza się że ta cena przy kasie jest wyższa! Druga sprawa dotyczy świeżości owoców,warzyw i produktów z działu mięsnego. Zdarzało się że otrzymałam zepsute udka kurczaka, kapusta kiszona zepsuta, ogórki małosolne przekiszone itd... No market odnotował u mnie wiele wpadek. Nie jestem zadowolona z zakupów tam.
Bardzo podoba mi się to, że można korzystać ze swojego konta bankowego przez internet. Strona ipko.pl jest dla mnie bardzo przydatna. Często robię zakupy przez internet i zależy mi na szybkim przelaniu pieniądzy na konto sprzedającego. Strona ipko.pl jest w dość łatwa i czytelna co jest niezwykle ważne w szybkim załatwianiu różnych spraw. Jestem zadowolona propozycji tego banku.
Bardzo dobra i profesjonalna obsługa klienta, miła atnosfera.Często tam bywam i nie spotkałam się jeszcze z brakiem zainteresowania czy też złym zachowaniem personelu. Polecam. Chętnie odwiedzam to miejcse i tankuje na tej stacji. Dobre ceny i bardzo dobre hod-dogi.Zawsze jest tam czysto i przyjemnie.
Zakupiłam usługi telekomunikacyjne. Konsultant okazał się jednak mało profesjonalny, ponieważ nie potrafił jednoznacznie okreśłić kiedy będą one działały w moim donu. Musialam wykonywać dodatkowe połączenia do siedziby firmy aby uzyskać te informacje i niestety narażać się na dodatkowe koszty. Nie jestem zadowolona z obsługi.
Szukałam płaszcza wiosennego, niestety okazało się ,że dzień wcześniej zostały odesłane one do centrali firmy. Sprzedawczyni okazała się jednak bardzo miła i zadzwoniła w kilka miejsc gdzie ewentualnie produkt mógłby być jeszcze dostępny. Ostatecznie zaproponowała zakup towaru w sklepie internetowym. Mimo iż nie dokonałam w tym sklepie zakupu wyszłam bardzo zadowolona.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.