Opinie użytkownika (4)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez dwie pracownice apteki słowami Dzień Dobry, po czym udałam się do kasy w celu zakupu wybranego produktu. Sprzedawczynie znajdowały się za ladą, były ubrane w firmowe uniformy, mały stonowane makijaże. Wystrój apteki był przyjazny dla oka, na ladzie znajdowały się artykuły objęte promocją, dzięki czemu potencjalny klient mógł od razu zapoznać się z asortymentem w niższej cenie. Mimo że jedna z pracownic do której podeszłam zajęta była wpisywaniem danych prawdopodobnie z recept do komputera spytała z uśmiechem w czym może pomóc. Podałam nazwę leku i spytałam w jakiej jest cenie, po chwili ekspedientka pokazała produkt i poinformowała że w większej butelce lek będzie tańszy. Przeszłyśmy do transakcji zakupu, która przebiegła bardzo sprawnie. Otrzymałam paragon, reszta kwoty została poprawnie wydana i farmaceutka pożegnała mnie przyjaźnie, zapraszając do kolejnej wizyty oraz na zakończenie powiedziała Do widzenia. Cała wizyta przebiegła bardzo miło, apteka była czysta produktu równo rozłożone na półkach. Obsługa była fachowa i rzetelna. Z odwiedzin apteki jestem bardzo zadowolona i jak najbardziej mogę polecić ją innym.

Ewelina_802

25.02.2012

Cefarm

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do restauracji Planet Food ab skosztować lasagnię w sobotni wieczór. Sama restauracja jest usytuowana prawie w centrum miasta w związku z czym nie ma problemu ze znalezieniem tego miejsca. Po wejściu do środka udałam się złożyć zamówienie, które przyjęła młoda kobieta ubrana w normalne ubranie nie zawierające żadnych firmowych emblematów. Poprosiłam o lasagnię z mięsem oraz kawę. Pani kelnerka poinformowała że kawy nie ma gdyż ekspres jest zepsuty, w związku z tym zakupiłam herbatę. Zapłaciłam po złożeniu zamówienia i udałam się do wybranego stolika. Wybrałam pusty stolik, na którym leżała tacka zapewne po poprzednim kliencie. Kelnerka dopiero po ok. 5 minutach przyszła aby ją zabrać. Cały wystrój sprawiał dosyć przyjemne wrażenie, kolorystyka lokalu jest zachowana w tonacji czerwono-czarnej z ciemną fototapetą przedstawiającą most amerykańskiego miasta. Rozczarowała mnie podłoga, która była brudna i pełna piasku i soli. Mimo tego że w restauracji było dwoje pracowników kobieta i mężczyzna żadno z nich nie zainteresowało się pozamiataniem i umyciem podłogi, chociaż oprócz mnie była tylko jedna para klientów już kosztujących swoje dania. Po ok. 7 minutach kelnerka przyniosła moje zamówienie i życzyła smacznego. Lasagnia wyglądała ja by była tylko odgrzana z zamarzniętego gotowego dania, brzegi były twarde i gumowe. Cała porcja dania umieszczona była na liściu sałaty lodowej, która nie wyglądała na najświeższą. Otrzymałam plastikowe sztućce, które nie były w stanie ukroić twardych miejsc lasagnii co powodowało że całe danie z talerzykiem jednorazowego użytku jeździło mi po stole. Do lasagnii dostałam herbatę Lipton, oraz pół plasterka cytryny i porcję cukru. Cała wizyta nie spełniła moich oczekiwań i nie sądzę abym wybrała tam się po raz kolejny.

Ewelina_802

05.02.2012

Planet Food

Placówka

Rzeszów, Jana III Sobieskiego 2b

Nie zgadzam się (1)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu odzieżowego Orsay znajdującego się w Galerii Graffica na zimową wyprzedaż w celu zakupu spodni. Przy wejściu znajdowała się różnorodną biżuteria, która przykuwała uwagę wielu klientek. Wnętrze emanowało jasnością co powodowało przyjemną atmosferę. Ubrania wisiały na wieszakach podzielonych na ubrania z wyprzedaży oraz z nowej kolekcji. Również ubrania z wyprzedaży zostały dla wygody klientów posortowane wg zakresów cenowych dzięki czemu nie było zamieszania i każdy wiedział gdzie czego szukać. Obsługę tworzyły same panie, które krzątały się po sklepie oferując swoją pomoc jak i zajmowały się odwieszaniem przymierzonych ubrań. Ubranie obsługi nie było firmowym uniformem mimo to panie były ubrane schludnie i elegancko. Zwróciłam uwagę na czystą podłogę oraz przyjemną muzykę o odpowiednim nagłośnieniu. Wybrałam trzy bluzki do przymiarki po czym udałam się do przymierzali, które również były miłym zaskoczeniem. Na dwóch ściankach znajdowały się dwa duże lustra na całą długość ścianek przymierzalni co umożliwiało przejrzenie się z każdej strony. Było tam również schludnie i wystarczająco dużo miejsca aby bez skrępowania przebrać się. Przy kasie znajdowała się pani ekspedientka ,która wyglądała na osobę sympatyczną, prowadziła ze mną rozmowę przez co również utrzymywała kontakt wzrokowy. Otrzymałam propozycję przystąpienia do Klubu Orsay na co chętnie przystałam, po czym ekspedientka wytłumaczyła na czym będzie to polegać. Zaproponowano mi też zakup szalika w promocyjnej cenie z czego również skorzystałam. Obsługa była profesjonalna i rzetelna. Czas realizacji przy kasie to ok. 5 min łącznie ze skasowaniem zakupów i wypełnieniem przeze mnie formularza do otrzymana karty klubowej. Wizytę w sklepie wspominam bardzo dobrze do czego przyczyniła się w dużej mierze obsługa sklepu. Swoim zachowaniem zachęciła mnie do następnej wizyty w sklepie Orsay.

Ewelina_802

24.01.2012

Orsay

Placówka

Rzeszów, Galeria Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (2)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do banku aby zmienić swoje dane personalne po ślubie. Po wejściu zwróciłam uwagę na porządek i czystą podłogę mimo tego że jest okres zimowy i każdy wchodzący ma mokre buty. Podeszłam do obsługi klienta jednak nie było tam żadnego pracownika banku choć jest kilka stanowisk pracy. Jedyni pracownicy obsługiwali klientów w kasie banku. Byłam jedyną osobą, która chciała skorzystać z obsługi klienta więc cierpliwie czekałam. W między czasie zwróciłam uwagę na meble. Po stronie kas było kilka krzeseł zajmowanych przez klientów oraz kącik dla dzieci, w którym znajdował się stolik i krzesełko. Co ważne na stoliku były kredki oraz ułożone czyste kartki papieru gotowe do użycia. Oświetlenie nie raziło w oczy, zapach powierza był neutralny. Z przykrością stwierdziłam że w części obsługi klienta nie było ani jednego miejsca aby usiąść więc gdybym się źle poczuła to musiałabym całkiem wyjść a w związku z tym że czekałam już ponad 5 minut zaczęłam się niecierpliwić. Pracownicy byli ubrani elegancko i dosyć sprawnie obsługiwali klientów przy kasie. W końcu po dłuższej chwili zjawiła się pracownica banku, która od razu spytała w czym może pomóc. Powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam i zostałam zaproszona do stanowiska pracy tej pani. Okazałam swój dowód osobisty i czekałam ok. 15 minut aż obsługująca mnie pracownica obsługi poinformowała że dane zostały zmienione. Jakość obsługi nie wywarła na mnie wrażenia, wszystko odbyło się bezemocjonalnie, pracownica banku nie próbowała nawiązać kontaktu wzrokowego. Sądziłam że będzie to trwało dużo krócej w końcu chodziło tylko o zmianę w bazie danych adresu i nazwiska. Być może następnym razem wybiorę inną placówkę tego banku.

Ewelina_802

24.01.2012

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Rzeszów, Jagiellońska 1

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi