Opinia użytkownika: Ewelina_802
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wybrałam się do banku aby zmienić swoje dane personalne po ślubie. Po wejściu zwróciłam uwagę na porządek i czystą podłogę mimo tego że jest okres zimowy i każdy wchodzący ma mokre buty. Podeszłam do obsługi klienta jednak nie było tam żadnego pracownika banku choć jest kilka stanowisk pracy. Jedyni pracownicy obsługiwali klientów w kasie banku. Byłam jedyną osobą, która chciała skorzystać z obsługi klienta więc cierpliwie czekałam. W między czasie zwróciłam uwagę na meble. Po stronie kas było kilka krzeseł zajmowanych przez klientów oraz kącik dla dzieci, w którym znajdował się stolik i krzesełko. Co ważne na stoliku były kredki oraz ułożone czyste kartki papieru gotowe do użycia. Oświetlenie nie raziło w oczy, zapach powierza był neutralny. Z przykrością stwierdziłam że w części obsługi klienta nie było ani jednego miejsca aby usiąść więc gdybym się źle poczuła to musiałabym całkiem wyjść a w związku z tym że czekałam już ponad 5 minut zaczęłam się niecierpliwić. Pracownicy byli ubrani elegancko i dosyć sprawnie obsługiwali klientów przy kasie. W końcu po dłuższej chwili zjawiła się pracownica banku, która od razu spytała w czym może pomóc. Powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam i zostałam zaproszona do stanowiska pracy tej pani. Okazałam swój dowód osobisty i czekałam ok. 15 minut aż obsługująca mnie pracownica obsługi poinformowała że dane zostały zmienione. Jakość obsługi nie wywarła na mnie wrażenia, wszystko odbyło się bezemocjonalnie, pracownica banku nie próbowała nawiązać kontaktu wzrokowego. Sądziłam że będzie to trwało dużo krócej w końcu chodziło tylko o zmianę w bazie danych adresu i nazwiska. Być może następnym razem wybiorę inną placówkę tego banku.