W celu nadania paczki kurierem skorzystałam z ich formularza na stronie internetowej.Nie po drodze jest mi jeździć po mieście więc zamówiłam kuriera do domu. System podał mi, że kurier bedzię w godzinach 14-16, więc cierpliwie na niego czekałam. Niestety nie doczekałam się go w określonych godzinach. Zadzwonił o 16.30 z pytaniemczy ktoś jest w domu i że będzie za 5 minut. Faktycznie zjawił się w tym czasie, ale bardzo pokrętnie wypełniał dowód nadania. Poza tym miał problemy z wyliczeniem ceny za usługę. Kurier był ubrany w firmową kurtkę i spodnie, ale niestety nie pierwszej czystości. Wysyłałam laptopa więc waga była niewielka, ale okazało się, że muszę wziąść obowiązkowo ubezpieczenie paczki ze względu na wartość. Na stronie nikt nie wpomina, że takie ubezpieczenie jest konieczne po przekroczeniu jakiejś wartości. Potem okazało się, że cena dużo odbiega od tej podanej na stronie, gdyż tam były ceny bez vatu. Cała usługa wzrosła o 22%. Gdy już myślałam, że to wszystko okazało się, że kurier zapomniał druków faktury vat i trzeba zejść z nim na dół żeby wypisał dokument. Teraz wiem, dlaczego sie spóźnił, jeśli mają takich nierozgarniętych kurierów to nic dziwnego. Nie szanują czasu klienta, przecież mogło mnie w tym czasie nie być a na wysłaniu paczki w danym dniu mi zależało. Jeśli kurier wiedział, że się spóźnił powinien zadzwonić z przeprosinami a nic takiego nie miało miejsca.
Do apteki udałam się po odbiór leków i kosmetyków zamówionych przez internet, przy okazji chciałam zapytać się o niejasności w internetowej obsłudze konta. Gdy weszłam nie było żadnych klientów, ale farmaceuty też nie było. Odczekałam ok. 3 minuty i przyszła pani kierownik. Powiedziałam w jakim celu przyszłam zamówienie już na mnie czekało na zapleczu. Potem pani zapytałą mnie w jakiej cenie zamawiałam leki. Nie pamiętałam dokładnie bo porównywałam kilka. Okazało się ,że jeszcze muszę dokładnie wiedzieć kiedy zamówienie było składane, ponieważ leki ze strony internetowej mają inne ceny niż w aptece i pani sprawdzała je na fakturze. Kiedy transakcja dobiegła końca przyszła następna klientka, zapytałąm o problemy z kontem internetowym. Pani nie była zbyt poinformowana, mimo że powinna (tak było w ulotce informacyjnej apteki) i zaczęła się śpieszyć. Poradziła tylko żebym zadzwoniła na infolinię tam się wszystkiego dowiem. Gdy już odchodziłąm wszedł mężczyzna, która wcinał się w kolejkę bo czegoś pilnie potrzebował. Farmaceutka kulturalnie powiedziała, że mają coś takiego w asortymencie, ale niech chwileczkę poczeka aż obsłuży klientkę. Ogólnie oceniam obsługę na 4.
Do sklepu wybrałam się w celu zakupu telewizora lcd na raty. Sprzedawca nie podszedł od razu ale dał czas żebym się trochę rozejrzała. Bardzo miło tłumaczył wszelkie cechy konkretnych modeli telewizorów, dane techniczne w przystępny sposób, używał słownictwa zrozumiałego a nie fachowej termonologii. Sprawdził na jakie raty mogę rozłożyć spłatę. Doradził abym poczekała do przyszłego tygodnia wtedy będzie miał ciekawsze modele i na dodatek w promocji, więc nie naciagągał mnie na niepotrzebne koszty. Sprzedawca ubrany w firmową koszulę stanowił dopełnienie pozytywnego wizerunku firmy. Fachowa, miła obsługa, nie narzucająca się co bardzo lubię i dlatego sklep dostaje najwyższą ocenę.
W związku ze zliżającą się Gwiazdką chciałam w sklepie Cropptown kupić mężowi koszulkę. Wchodząc do sklepu nie zrobiłam większego wrażenia na sprzedawcach, nawet gdy stałam kilka minut przy wieszakach. W sumie było sporo ludzi więc się nie dziwię. Gdy wybrałam model poprosilam o mniejszy rozmiar ale w bardzo niuprzejmy sposób dowiedziałam się, że "jest tylko to co widać". W związku z tym znalazłam inną w odpowiednim rozmiarze. Sprzedawca mi nie zaproponował pomocy. Przy kasie zostałam potraktowana miło i kasjerka zaproponowała mi dokupienie jakiegoś gadżetu do kompletu. Podziękowałam i pani już nie narzucał się. Towar został zapakowany wraz z paragonem. na dowidzenia zostałam zaproszona ponownie na zakupy. Sklep dostał ode mnie 2 pukty bo o pomoc trzeba było się upominać i nie wszyscy traktowali mnie na równi z innymi klientami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.