Opinia użytkownika: Ewelina_78
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Do apteki udałam się po odbiór leków i kosmetyków zamówionych przez internet, przy okazji chciałam zapytać się o niejasności w internetowej obsłudze konta. Gdy weszłam nie było żadnych klientów, ale farmaceuty też nie było. Odczekałam ok. 3 minuty i przyszła pani kierownik. Powiedziałam w jakim celu przyszłam zamówienie już na mnie czekało na zapleczu. Potem pani zapytałą mnie w jakiej cenie zamawiałam leki. Nie pamiętałam dokładnie bo porównywałam kilka. Okazało się ,że jeszcze muszę dokładnie wiedzieć kiedy zamówienie było składane, ponieważ leki ze strony internetowej mają inne ceny niż w aptece i pani sprawdzała je na fakturze. Kiedy transakcja dobiegła końca przyszła następna klientka, zapytałąm o problemy z kontem internetowym. Pani nie była zbyt poinformowana, mimo że powinna (tak było w ulotce informacyjnej apteki) i zaczęła się śpieszyć. Poradziła tylko żebym zadzwoniła na infolinię tam się wszystkiego dowiem. Gdy już odchodziłąm wszedł mężczyzna, która wcinał się w kolejkę bo czegoś pilnie potrzebował. Farmaceutka kulturalnie powiedziała, że mają coś takiego w asortymencie, ale niech chwileczkę poczeka aż obsłuży klientkę. Ogólnie oceniam obsługę na 4.