Opinia użytkownika: Ewelina_78
Dotycząca firmy: DHL
Treść opinii: W celu nadania paczki kurierem skorzystałam z ich formularza na stronie internetowej.Nie po drodze jest mi jeździć po mieście więc zamówiłam kuriera do domu. System podał mi, że kurier bedzię w godzinach 14-16, więc cierpliwie na niego czekałam. Niestety nie doczekałam się go w określonych godzinach. Zadzwonił o 16.30 z pytaniemczy ktoś jest w domu i że będzie za 5 minut. Faktycznie zjawił się w tym czasie, ale bardzo pokrętnie wypełniał dowód nadania. Poza tym miał problemy z wyliczeniem ceny za usługę. Kurier był ubrany w firmową kurtkę i spodnie, ale niestety nie pierwszej czystości. Wysyłałam laptopa więc waga była niewielka, ale okazało się, że muszę wziąść obowiązkowo ubezpieczenie paczki ze względu na wartość. Na stronie nikt nie wpomina, że takie ubezpieczenie jest konieczne po przekroczeniu jakiejś wartości. Potem okazało się, że cena dużo odbiega od tej podanej na stronie, gdyż tam były ceny bez vatu. Cała usługa wzrosła o 22%. Gdy już myślałam, że to wszystko okazało się, że kurier zapomniał druków faktury vat i trzeba zejść z nim na dół żeby wypisał dokument. Teraz wiem, dlaczego sie spóźnił, jeśli mają takich nierozgarniętych kurierów to nic dziwnego. Nie szanują czasu klienta, przecież mogło mnie w tym czasie nie być a na wysłaniu paczki w danym dniu mi zależało. Jeśli kurier wiedział, że się spóźnił powinien zadzwonić z przeprosinami a nic takiego nie miało miejsca.