Opinie użytkownika (2)

Wojas C.H. Turzyn...
Wojas C.H. Turzyn w Szczecinie. Bogaty asortyment, zróżnicowane, dobrze widoczne ceny, jednym słowem każdy może znaleźć tam coś dla siebie- od eleganckich butów po sportowe klapki. Moje wejście do sklepu nie zostało zauważone przez dwie Panie ekspedientki zajęte rozmową. Co gorsza w momencie gdy poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru, jedna z nich z niezbyt szczęśliwa tym faktem podeszła do mnie. Poczułam, że ewidentnie im przeszkodziłam. Ekspedientka wzięła do ręki but, po czym oddaliła się ode mnie. System niestety zawiesił się w związku z czym nie była w stanie sprawdzić czy dany rozmiar jest dostępny, ale krzycząc do koleżanki „upewniła” się że na pewno go nie ma. Nie zaproponowano mi sprawdzenia w innym sklepie. Jednym słowem brak kompetencji ekspedientki i podejście do klienta zraził mnie do tego konkretnego sklepu.

Ewelina_747

13.08.2011

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Perfumeria Sephora CH...
Perfumeria Sephora CH Ster w Szczecinie. Asortyment perfumerii jest bogaty i pogrupowany, zapachy znajdują się przy wejściu, po prawej stronie damskie, po lewej męskie. Tylna ściana, z białymi regałami, poświecona jest kosmetykom do pielęgnacji. Środek perfumerii wypełniają czarne regały z kosmetykami do makijażu i kąpieli. Pod produktami są ich ceny, jednak nie zawsze, zdarzają się braki. Sephora pobudza zmysły, tzn. wchodząc do sklepu czuć przyjemną woń perfum i słychać delikatną muzykę, przy której miło robi się zakupy. Wszyscy konsultanci Sephora ubrani są według standardu- czarne eleganckie spodnie i czarne firmowe bluzki z identyfikatorami. Tożsamość ubioru konsultantów ułatwia ich odnalezienie wśród klientów, gdy potrzebna jest pomoc. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana, a dopiero po kilku chwilach zaproponowano mi pomoc, z której skorzystałam. Po krótkiej rozmowie zostały zaprezentowane mi trzy kremy pielęgnacyjne. Konsultantka była kompetentna, posiadała wiedzę na temat składników i ich działań. Jednak dało się odczuć, że na jeden krem kładziony był większy nacisk. Dwa pozostałe nie były już tak wychwalane- odniosłam wrażenie jakby bardzo zależało na sprzedaży tej marki, bo gdy spytałam co jeszcze może mi polecić, to i tak pozostałyśmy w obrębie tej marki. Podziękowałam za pomoc i dalej postanowiłam rozejrzeć się sama. Po kilku minutach dokonałam wyboru. Będąc przy kasie zapytano mnie, czy nie potrzebuje linii uzupełniającej do kremu. Gdy odmówiłam, konsultantka przeszła do finalizacji transakcji. Zapytała mnie, czy posiadam kartę klubu Sephora. Po nabiciu punktów za zakup i zapłacie, konsultantka zapakowała krem i dodała próbkę innego kremu- jednak bez krótkiej informacji jaki to krem i do czego służy. Konsultantka podziękowała za dokonanie zakupu i zaprosiła mnie ponownie.

Ewelina_747

13.08.2011

Sephora

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15/23

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi