Opinia użytkownika: Ewelina_747
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Perfumeria Sephora CH Ster w Szczecinie. Asortyment perfumerii jest bogaty i pogrupowany, zapachy znajdują się przy wejściu, po prawej stronie damskie, po lewej męskie. Tylna ściana, z białymi regałami, poświecona jest kosmetykom do pielęgnacji. Środek perfumerii wypełniają czarne regały z kosmetykami do makijażu i kąpieli. Pod produktami są ich ceny, jednak nie zawsze, zdarzają się braki. Sephora pobudza zmysły, tzn. wchodząc do sklepu czuć przyjemną woń perfum i słychać delikatną muzykę, przy której miło robi się zakupy. Wszyscy konsultanci Sephora ubrani są według standardu- czarne eleganckie spodnie i czarne firmowe bluzki z identyfikatorami. Tożsamość ubioru konsultantów ułatwia ich odnalezienie wśród klientów, gdy potrzebna jest pomoc. Po wejściu do sklepu zostałam przywitana, a dopiero po kilku chwilach zaproponowano mi pomoc, z której skorzystałam. Po krótkiej rozmowie zostały zaprezentowane mi trzy kremy pielęgnacyjne. Konsultantka była kompetentna, posiadała wiedzę na temat składników i ich działań. Jednak dało się odczuć, że na jeden krem kładziony był większy nacisk. Dwa pozostałe nie były już tak wychwalane- odniosłam wrażenie jakby bardzo zależało na sprzedaży tej marki, bo gdy spytałam co jeszcze może mi polecić, to i tak pozostałyśmy w obrębie tej marki. Podziękowałam za pomoc i dalej postanowiłam rozejrzeć się sama. Po kilku minutach dokonałam wyboru. Będąc przy kasie zapytano mnie, czy nie potrzebuje linii uzupełniającej do kremu. Gdy odmówiłam, konsultantka przeszła do finalizacji transakcji. Zapytała mnie, czy posiadam kartę klubu Sephora. Po nabiciu punktów za zakup i zapłacie, konsultantka zapakowała krem i dodała próbkę innego kremu- jednak bez krótkiej informacji jaki to krem i do czego służy. Konsultantka podziękowała za dokonanie zakupu i zaprosiła mnie ponownie.