Pomocna, kompetentna i miła obsługa. Poprosiłam o udzielnie opinii obsługę sklepu H&M na temat koloru spódnicy i marynarki ponieważ nie była pewna czy są w tym samym odcieniu czarnego koloru. Panii utwierdziła mnie w moim zdaniu i zaproponowała, że może mi pomóc poszukać na sklepie innej garderoby.
Zamiast obsługiwać klientów pracownik banku przeprowadzał rozmowy prywatne przez telefon komórkowy. Następnie gdy kolejka była większa obsługiwał klientów i dalej kontynuował rozmowę przez telefon. Po skończeniu rozmowy przez telefon pracownik banku zaczął jeść jabłko przy klientach, które obsługiwał.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Kompetentna, miła i...
Kompetentna, miła i pomocna obsługa. Przy kasie stały dwie pracownice Empik, jedna szukała książki, którą zamówiłam a druga już czekała żeby pobrać opłatę.
Pomimo, że odbierałam tylko książkę, która zamówiłam przez internet, Pani z obsługi pomogła mi poszukać innej książki na sklepie, zaproponowała również, że już teraz na miejscu może zamówić mi książkę za pomocą internetu abym sama się nie fatygowała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.