Rzekoma szkoła tańca oferuje usługi na bardzo niskim poziomie. Podczas 8 lekcyjnego kursu, 3 razy zmieniał się trener, każdy uczył zupełnie inaczej, salsa była prowadzona z karygodnymi błędami technicznymi (np. cross-body zupełnie od innej nogi zaczynane, z błędnym obrotem). Ponadto właściciel odwoływał zajęcia z dnia na dzień bez podania powodu. Ostatecznie nie zwrócił nam również wpłaconej przed rozpoczęciem zajęć kaucji twierdząc, że nie uczestniczyliśmy we wszystkich zajęciach (te zajęcia sam odwoływał!). Podsumowując szkoła tańca świadczy bardzo niski poziom usług i nie polecam nikomu korzystania z jej zajęć.
W dniu 29.11 mBank miał awarię systemu i nie było opcji spojrzenia w historię płatności. Poinformowali oni o tej kwestii wyłącznie na swojej stronie zamieszczając krótką informację, a powinni wysłać do swoich klientów maile. Na ich forum można było później przeczytać o tym jak klienci otrzymywali przelewy innych osób, na różne kwoty, wynagrodzenia zupełnie im nie znanych osób. mBank nawet nie przeprosił za taką sytuację, nie mówiąc o tym, że wyciekły dane osobowe co jest karalne.
Witam. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Jak Pani wspomniała mBank zamieścił stosowny komunikat na swojej stronie internetowej w dniu wystapienia problemów z księgowaniem przelewów przychodzących. Pracownicy mBanku skupili się na jak najszybszym usunięciu awarii, dlatego też nie było możliwości wysłania odrębnych wiadomości mailowych do każdego klienta. Mamy nadzieje, że wspomniany incydent nie wpłynie niekorzystnie na Pani dalszą współpracę z mBankiem. Pozdrawiamy, Zespół mBanku
Korzystałam z usługi...
Korzystałam z usługi DHL jako odbiorca paczki. Profesjonalna obsługa, kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki. Kurier był ubrany w firmowy, profesjonalny strój oraz posiadał przy sobie notepada. Uprzejmie poprosił o złożenie podpisu. Grzecznie podziękował wychodząc z mieszkania. Podsumowując odbiór przesyłki przebiegał bardzo profesjonalnie.
Bardzo się rozczarowałam. Przywitanie przebiegło długo, gdyż Pani nie mogła znaleźć naszego nazwiska na liście rezerwacji. Po podejściu do stolika rzuciło mi się w oczy, że płócienna serweta ma dziurę. Kelner pomylił osoby,podając zamówione potrawy. Zapiekane ziemniaki były całkowicie niezjadliwe, twarde, zeschłe. Zgłosiliśmy to obsłudze i uzyskaliśmy po naszym dopytaniu, że sprawdzili i wszystko jest z nimi w porządku, że takie normalnie są. Nie polecam.
Pierwsza uwaga do bardzo niewygodnego wejścia, które jest od razu przy szatni, gdzie stoi długa kolejka osób czekających aby zostawić kurtkę.
Lokal ma klimatyczne wnętrze, ciekawą aranżację. Zbyt mało miejsc do siedzenia. Na uwagę zasługuje ciekawy sposób prezentacji menu w postaci banneru z drinkami. Polecam miłośnikom zagranicznej muzyki rockowej, bo polska zdarza się rzadko.
Na pozór zgodnie ze standardami firmy, jednak na zwrócenie uwagi zasługuje fakt, że kelnerka mimo wyuczonych grzecznościowych zwrotów, które używała, wymawiała je w taki sposób, że klient nie odczuwał grzeczności a wręcz przeciwnie. Szybkość obsługi przeciętna. Czystość w porządku, jedyny mankament nie wytarta woda na zlewach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.