Personel bardzo uprzejmie przywitał klienta, salon był czysty i dobrze zorganizowany, klient otrzymał odpowiedz na wszystkie zadane pytania na temat samochodu oraz ulotki dotyczące tego jak innych modeli Skody, odbyła się jazda próbna i umówienie się na spotkanie następne w razie podjęcia chęci zakupu auta. Sprzedawca pożegnał klientów i zaprosił do ponownego odwiedzenia salonu.
Po wejściu do sklepu nie zostałam zauważona przez sprzedawców sama musiałam podejść i spytać się o interesujący mnie produkt informacje wszystkie musiałam wyciągać prawe od sprzedawcy na temat produktu nie potrafił "sprzedać" towaru, nie zachęcał do obejrzenie produktów z tej samej Lini produktowej, raczej podchodził z małym zaangażowaniem, wszyscy sprzedawcy zajmowali się raczej por zadkami w sklepie niż obsługą klienci sami musieli prosić sprzedawców o pomoc a ich odpowiedzi były bardzo zdawkowe. Nie było ani powitania ani pożegnania klienta nie mówiąc o zaangażowaniu w prace.
Sklep był utrzymany w czystości.
Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez personel wszyscy pracownicy mieli identyfikatory oraz stroje służbowe dzięki czemu bez problemu można było ich zauważyć i ewentualnie poprosić o pomoc. Pracownik pozwolił mi się rozejrzeć po czym podszedł do mnie i spytał się czy może mi w czymś pomóc. Poprosiłam o dany model sprzedawca szybko go odszukał i podał zaproponował także dodatki do pielęgnacji obuwia co jest bardzo istotne.
wyraził swoją opinie na temat przymierzanych butów a także dokładnie opowiedział z jakiego rodzaju skóry są wykonane i jak je pielęgnować dodatkowo zaproponował torebkę pasująca idealnie do wybranych przeze mnie butów. gdy się zdecydowałam zaprosił mnie do kasy. Przy kasie otrzymałam katalog baty oraz tymczasowa kartę klienta. Po dokonaniu transakcji pani mnie bardzo uprzejmie pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Co istotne powiadomiono mnie że mogę obuwie zwrócić w ciągu 10 dni i mogę je reklamować.
Po wejściu do placówki zauważyłam 2 pracowników zajmujących się tylko i wyłącznie pracami porządkowymi oprócz mnie było jeszcze 2 klientów. Sama musiałam podejść do pracownika i spytać się o interesująca mnie rzecz. potem sprzedawca zajmował się tylko mną a drugi stał przy kasie i wyjmował towar personel był bardzo uprzejmy jednak zainteresowanie klientem nie było na wysokim poziomie poza tym nikt mnie nie przywitał gdy weszłam do sklepu. Przy kasie nikt mnie nie poinformował ze rzecz mogę zwrócić w przeciągu 14 dni sama to znalazłam na paragonie. Grzecznie powiedzieli dowiedzenia jednak zabrakło zaproszenia do ponownego odwiedzenia sklepu. na plus było zainteresowanie później klientem oraz Sprzedawczyni donosiła mi rzeczy z zaplecza do przymierzenia jednak nikt nie wyrażał się na temat jak wyglądam w przymierzonej rzeczy co tez jest na minus. Obsługa musi podnieść jeszcze swoje kwalifikacje i popracować nad szkoleniem samego siebie względem klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.