Opinia użytkownika: Ewa_68
Dotycząca firmy: BATA
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zostałam powitana przez personel wszyscy pracownicy mieli identyfikatory oraz stroje służbowe dzięki czemu bez problemu można było ich zauważyć i ewentualnie poprosić o pomoc. Pracownik pozwolił mi się rozejrzeć po czym podszedł do mnie i spytał się czy może mi w czymś pomóc. Poprosiłam o dany model sprzedawca szybko go odszukał i podał zaproponował także dodatki do pielęgnacji obuwia co jest bardzo istotne. wyraził swoją opinie na temat przymierzanych butów a także dokładnie opowiedział z jakiego rodzaju skóry są wykonane i jak je pielęgnować dodatkowo zaproponował torebkę pasująca idealnie do wybranych przeze mnie butów. gdy się zdecydowałam zaprosił mnie do kasy. Przy kasie otrzymałam katalog baty oraz tymczasowa kartę klienta. Po dokonaniu transakcji pani mnie bardzo uprzejmie pożegnała i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu. Co istotne powiadomiono mnie że mogę obuwie zwrócić w ciągu 10 dni i mogę je reklamować.