Opinia użytkownika: Ewa_68
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Po wejściu do placówki zauważyłam 2 pracowników zajmujących się tylko i wyłącznie pracami porządkowymi oprócz mnie było jeszcze 2 klientów. Sama musiałam podejść do pracownika i spytać się o interesująca mnie rzecz. potem sprzedawca zajmował się tylko mną a drugi stał przy kasie i wyjmował towar personel był bardzo uprzejmy jednak zainteresowanie klientem nie było na wysokim poziomie poza tym nikt mnie nie przywitał gdy weszłam do sklepu. Przy kasie nikt mnie nie poinformował ze rzecz mogę zwrócić w przeciągu 14 dni sama to znalazłam na paragonie. Grzecznie powiedzieli dowiedzenia jednak zabrakło zaproszenia do ponownego odwiedzenia sklepu. na plus było zainteresowanie później klientem oraz Sprzedawczyni donosiła mi rzeczy z zaplecza do przymierzenia jednak nikt nie wyrażał się na temat jak wyglądam w przymierzonej rzeczy co tez jest na minus. Obsługa musi podnieść jeszcze swoje kwalifikacje i popracować nad szkoleniem samego siebie względem klientów.