Rewelacyjnie. Przy okazji wpłacania kolejnej raty kredytu spytałam pracownika o konto bankowe. Pan bardzo uprzejmie poinformował mnie o mozliwościach i kosztach prowadzenia rachunku bankowego. W likalu było bardzo czysto. Miejsce pracy również czyste. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
DO DEICHMANN WSPTĄPIŁAM BEDĄC NA ZAKUPACH W CENTRUM HANDLOWYM " TWIERDZA" UL. PRZEMYSŁOWA 10, 22-400 ZAMOŚĆ. W SKLEPIE SZUKAŁAM LETNICH SANDAŁÓW. PO 15 MINUTACH ZDAŁAM SOBIE SPRAWĘ, ŻE MAM PROBLEM ZE ZNLEZIENIEM SWOJEGO ROZMIARU. PODCZAS SZUKANIA NIE ZAUWAZYŁAM ŻADNEGO Z PRACOWIKÓW SKLEPU, KTÓREGO MOGŁABYM POPROSIC O POMOC. PO PODEJŚCIU DO KASY ( DWIE OSOBY OBSŁUGIWAŁY KLIENTÓW PŁACACYCH ZA TOWAR ) SPYTAŁAM O TO CZY OPRÓCZ ROMIARÓW " WYSTAWIONYCH" W SKLEPIE MAJĄ INNE NA STANIE. OTRZYMAŁAM ODPOWIEDŹ, ŻE NIE, PO CZYM SPYTAŁAM CZY SPODZIEWAJĄ SIĘ DOSTAWY INNYCH ROZMIARÓW, KTÓRYCH AKTUALNIE NIE MAJĄ NA STANIE-PANI POINFOROMAŁA MNIE, ZE NIESTETY NIE ALE JEŚLI MAM PROBLEM ZE ZNLEZIENIEM SWOJEGO ROZMIARU BUTA TO ZACHĘCA MNIE ABY SKORZYSTAĆ Z USŁUG SKLEPU INTERNETOWEGO DEICHMANN.
Kontaktowałam się z infolinią orange w celu wznowienia usług internetu stacjonarnego. Na połaczenie z konsultantem czekałam około 2 minut. Pani obsługujaca była kompetentna i udzieliła mi informacji o czasie oczekiwania na przywrócenie usługi, który miał wynosić maksymalnie 60 minut. Po czym poinformowała mnie o możliwosci skorzystania z promocji na internet przenośny. Obsługę oceniam na bardzo dobrą.
DO BANKU UDAŁAM SIE W CELU OPŁACENIA KOLEJNEJ RATY ZA KREDYT. PO OBSŁUDZE PRZYJĘCIA PŁATNOŚĆI PRZEZ DORADCĘ, KTÓRA PRZESZŁA JAK ZAWSZE BARDZO SPRAWNIE SPYTAŁAM CZY BANK MA W OFERCIE DARMOWE KONTA BANKOWE. DORADCA W BARDZO FACHOWY SPOSÓB WYJAŚNIŁ MI JAKI RODZAJ KONT OSOBISTYCH BANK MOŻE MI ZAOFEROWAĆ I JAKIE EWENTUALNE KOSZTY UTRZYMANIA RACHUNKU BANKOWEGO BEDE MUSIAŁA EWENTUALNIE PONIEŚĆ. PRZEKAZANE PRZEZ KOMPETĘTNEGO DORADCĘ INFORMACJE BYŁY ZWIĘZŁE I ZROZUMIAŁE.
Z infolinią ORANGE skontaktowałam sie jako klient tej firmy. Przy zawieraniu umowy na kolejny okres zostałam poinformowana, że po aktywacji nowej umowy musze zadzwonic na infolinie w celu wyłączenia usługi. Usługa polegała na tym, ze w momencie przekroczenia limitu internetu zaratego w umowie nie bedzie uruchamiany dodatkowy pakiet danych za ktory do tej pory płaciłam 10 zł dodatkowo, tylko po wykorzystaniu pakietu internetu przesył danych internetowych zwolni do okreslonego w umowie poziomu i bedzie bezplatny. Po kontakcie z infolinią, mimo iż wszystkie linie były zajetę to konsultant zgłosił sie po 1 minucie. Pan z obsługi po zweryfikowaniu moich danych szybko i sprawnie właczył usługę, o którą mi chodziło. Usługa została uruchomiona tuż po rozłżczeniu się zinfolinią. Konsultant był bardzo miły, pomocny oraz fachowy.
Do sklepu KIK udałam się w celu zakupu kostiumu kąpielowego. Obsługa sklepu była pomocna przy doborze rozmiaru kostiumu. Panie udzieliły mi informacji, że mogę skorzystać z przymierzalni. Po stwierdzeniu przeze mnie, że w asortymencie sklepu nie ma rozmiaru, krótego szukałam obsługa poinformowała mnie, że oczekuje na dostawę towaru. Spytałam kiedy konkretnie będzie nowa dostawa, otrzymałam informację, że zapraszają mnie w we wtorek lub w środe w przyszłym tygodniu. Ogólnie obsługę sklepu oceniam pozytywnie. Zdziwiła mnie tylko informacja, że obsługa nie wie czy przy nowej dostawie towaru rozmiar wybranego przeze mnie kostumu bedzie dostepny, oraz że osługa sklepu nie ma wpływu na to jakiego rodzaju asortyment zostanie dosłany do sklepu przy następnej dostawie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.