Opinia użytkownika: Ewa_1846
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z infolinią ORANGE skontaktowałam sie jako klient tej firmy. Przy zawieraniu umowy na kolejny okres zostałam poinformowana, że po aktywacji nowej umowy musze zadzwonic na infolinie w celu wyłączenia usługi. Usługa polegała na tym, ze w momencie przekroczenia limitu internetu zaratego w umowie nie bedzie uruchamiany dodatkowy pakiet danych za ktory do tej pory płaciłam 10 zł dodatkowo, tylko po wykorzystaniu pakietu internetu przesył danych internetowych zwolni do okreslonego w umowie poziomu i bedzie bezplatny. Po kontakcie z infolinią, mimo iż wszystkie linie były zajetę to konsultant zgłosił sie po 1 minucie. Pan z obsługi po zweryfikowaniu moich danych szybko i sprawnie właczył usługę, o którą mi chodziło. Usługa została uruchomiona tuż po rozłżczeniu się zinfolinią. Konsultant był bardzo miły, pomocny oraz fachowy.