W ostatni piątek korzystałam z formularza do założenia konta w eurobank. Pojawiły się pewne problemy które uniemożliwily zakończenie formularza. W ciągu 2 minut skontaktował się ze mną bank. Bylam pod wrażeniem szybkiej i profesjonalnej obsługi. Wyjaśniono mi jaki jest problem i jak mogę go rozwiązać. Dodatkowo bank kontaktował się ze mną za każdą nie udaną próbą dokończenia formularza. Początkowo było to denerwujące ale okazało się że jednak pomocne.
Podczas moich ostatnich zakupów w sklepie internetowym H&M okazało się, że nie wpisałam kodu uprawniającego do darmowej wysyłki. Po zgłoszeniu problemu na infolinii zostałam dokładnie poinstruowana w jaki sposób mam to zrobić następnym razem. Oceniam osoby pracujące na infolinii jako profesjonalne. Czas oczekiwania na połączenie oraz czas załatwienia sprawy jest dla mnie też akceptowalny, nie przekroczył minut.Dodatkowo okazało się, że formularz z adresem został błędnie zapisany i nie podałam numeru mieszkania. Za pomocą infolinii skontaktowałam się bez problemu z firmą kurierską i wszystko poszło już dalej gładko. Oceniam mój kontakt z infolinią bardzo pozytywnie.
W czasie mojej ostatniej wizyty w sklepie 5.10.15 szukałam ubrań dla mojego syna. Odwiedzam ten sklep regularnie, a wizyta o której piszę miała miejsce podczas promocji na cały asortyment. Po wejściu do sklepu od razu zauważyła mnie Pani ekspedientka i zaoferowała pomoc. Oceniam jej kompetencje wysoko. Znała dobrze asortyment, szybko potrafiła odnaleźć potrzebny rozmiar. Obsługa była miła i nie narzucała się.W czasie poszukiwania potrzebnych mi produktów zauważyłam, że na wieszakach i półkach panuje porządek, a ubrania są posegregowana w sposób logiczny. Wygląd sklepu oceniam bardzo pozytywnie. Było w nim czysto i miło.Oferta prezentowana na półkach niczym mnie nie zaskoczyła, bo korzystam często z tego sklepu. Jednak dało się zauważyć, że produkty oferowane w czasie promocji są nieco gorszej jakość niż zazwyczaj. Np. niektóre fasony spodni chłopięcych były z bardzo starych kolekcji (teraz nikt takich nie nosi), a koszulki z tych najtańszych. Ogólnie prezentowany asortyment i jego jakość obniżają moją ocenę.Na koniec udało się wybrać poszukiwane produkty. Obsługa była szybka i bezproblemowa. Niestety, moje przeczucia co do gorszej jakość asortymentu wystawionego na promocję potwierdziły się - jedne ze spodni miały dziurę, której nie zauważyłam w sklepie. Pomimo tej dużej wpadki, pewnie wrócę do tego sklepu następnym razem. Nie zwróciłam produktu z czystego lenistwa - sklep daje taką możliwość.
Na początku lipca miałam okazję kupować w Smyku ubranka dziecięce. Wizyta, którą opisuję była również związana z koniecznością wymiany ciuszków kupionych podczas poprzednich zakupów. Wizytę w sklepie oceniam pozytywnie, choć było kilka niedociągnięć. Na początek zapytałam o możliwość wymiany - zostałam dokładnie poinformowana, jak mam to zrobić oraz gdzie znajdę ubranka na wymianę. Oceniam kompetencje i wiedzę personelu bardzo wysoko. Panie również zachowują się w sposób kulturalny i są miłe.Następnie chciałam wybrać kilka nowych ubranek. Na pólkach panował porządek, mimo bardzo dużej liczby klientów w tym dniu. Wygląd półek i regałów była atrakcyjny, a oferta różnorodna.Jednak sam podział na regały nie był dla mnie intuicyjny - niektórych rzeczy musiałam dłużej poszukać, stąd moja nieco zaniżona ocena.Następnie przyszedł czas na zapłacenie z zakupy. Obsługa przy kasie nie była w tym dniu zbyt szybka, pomimo, że obsługiwało nas kilka Pań, czas oczekiwania przekroczył 10 minut. Poza tym przy jednej kasie często stały dwie Panie i naradzały się nad jakimiś problemami. To drugi element, który obniża moją ocenę.Ogólnie atmosferę zakupów oceniam pozytywnie i chętnie wrócę do tego sklepu, pomimo kilku niedociągnięć.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.