Opinia użytkownika: Ewa_1771
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Na początku lipca miałam okazję kupować w Smyku ubranka dziecięce. Wizyta, którą opisuję była również związana z koniecznością wymiany ciuszków kupionych podczas poprzednich zakupów. Wizytę w sklepie oceniam pozytywnie, choć było kilka niedociągnięć. Na początek zapytałam o możliwość wymiany - zostałam dokładnie poinformowana, jak mam to zrobić oraz gdzie znajdę ubranka na wymianę. Oceniam kompetencje i wiedzę personelu bardzo wysoko. Panie również zachowują się w sposób kulturalny i są miłe.Następnie chciałam wybrać kilka nowych ubranek. Na pólkach panował porządek, mimo bardzo dużej liczby klientów w tym dniu. Wygląd półek i regałów była atrakcyjny, a oferta różnorodna.Jednak sam podział na regały nie był dla mnie intuicyjny - niektórych rzeczy musiałam dłużej poszukać, stąd moja nieco zaniżona ocena.Następnie przyszedł czas na zapłacenie z zakupy. Obsługa przy kasie nie była w tym dniu zbyt szybka, pomimo, że obsługiwało nas kilka Pań, czas oczekiwania przekroczył 10 minut. Poza tym przy jednej kasie często stały dwie Panie i naradzały się nad jakimiś problemami. To drugi element, który obniża moją ocenę.Ogólnie atmosferę zakupów oceniam pozytywnie i chętnie wrócę do tego sklepu, pomimo kilku niedociągnięć.