Rewelacyjnie. Wszystko oceniam pozytywnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Wszystko oceniam pozytywnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym. Jedna z konsultantek wprowadziła mnie w błąd w trakcie rozmowy, przez co zostały mi naliczone dodatkowe kwoty do zapłaty.
Przyszłam do sklepu "1 Minute", by zareklamować e-papierosa, którego tam kupiłam. Wszystkie ekspedientki były zajęte (jedna wyciskała sok, druga czyściła mikrofalówkę). Dopiero po chwili jedna z nich podeszła do mnie. Była nieuprzejma, w trakcie gdy mnie obsługiwała, rozmawiała z koleżanką. Nie umiała udzielić mi informacji odnośnie tego czy i gdzie mogę papierosa zareklamować. Skierowała mnie do szefostwa na metro Racławicka. Sklep był czysty, natomiast ogólna ocena słaba.
Sklep zadbany, czysty. Tuż przy wejściu powitał mnie sprzedawca. Chwilę później, gdy zaczęłam się rozglądać, podszedł do mnie i zapytał, w czym może mi pomóc. Udzielił mi pełnej odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałam, wskazał trzy modele butów i polecił środki do ich pielęgnacji. Odchodząc ode mnie do innego klienta, przeprosił i polecił się na przyszłość. Wyszłam ze sklepu zadowolona i uśmiechnięta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.