Opinie użytkownika (9)

Rewelacyjnie. Wszystko oceniam...
Rewelacyjnie. Wszystko oceniam pozytywnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1743

07.05.2018

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko oceniam...
Rewelacyjnie. Wszystko oceniam pozytywnie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1743

07.05.2018

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1743

07.05.2018

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Ewa_1743

07.05.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1743

07.05.2018

mFinanse

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Miło, sprawnie i...
Miło, sprawnie i pomocnie - pracownicy infolinii LuxMedu świetnie znają się na temacie i są bardzo pomocni.

Ewa_1743

11.12.2017

LUX MED

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Osoby pracujące na...
Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym. Jedna z konsultantek wprowadziła mnie w błąd w trakcie rozmowy, przez co zostały mi naliczone dodatkowe kwoty do zapłaty.

Ewa_1743

11.12.2017

PROVIDENT

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam do sklepu...
Przyszłam do sklepu "1 Minute", by zareklamować e-papierosa, którego tam kupiłam. Wszystkie ekspedientki były zajęte (jedna wyciskała sok, druga czyściła mikrofalówkę). Dopiero po chwili jedna z nich podeszła do mnie. Była nieuprzejma, w trakcie gdy mnie obsługiwała, rozmawiała z koleżanką. Nie umiała udzielić mi informacji odnośnie tego czy i gdzie mogę papierosa zareklamować. Skierowała mnie do szefostwa na metro Racławicka. Sklep był czysty, natomiast ogólna ocena słaba.

Ewa_1743

27.02.2015

1 Minute

Placówka

Wrocław, Legnicka 51/53

Nie zgadzam się (0)
Sklep zadbany, czysty....
Sklep zadbany, czysty. Tuż przy wejściu powitał mnie sprzedawca. Chwilę później, gdy zaczęłam się rozglądać, podszedł do mnie i zapytał, w czym może mi pomóc. Udzielił mi pełnej odpowiedzi na wszystkie pytania, które zadałam, wskazał trzy modele butów i polecił środki do ich pielęgnacji. Odchodząc ode mnie do innego klienta, przeprosił i polecił się na przyszłość. Wyszłam ze sklepu zadowolona i uśmiechnięta.

Ewa_1743

27.02.2015

DEICHMANN

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi