Zjawiłam się w sklepie tuż przed jego zamknięciem. Wybrałam kilka rzeczy do przymierzenia (podczas oglądania rzeczy, po chwili, podeszła do mnie pracownica i zapytała z uśmiechem, czy może w czymś pomóc. Gdy odmówiłam - odeszła). Po wyjściu z przymierzalni - inna pani zapytała, czy coś wybrałam. Poinformowałam, że są to za duże rozmiary - pani od razu zaproponowała, że poszuka i przyniesie do mojej przymierzalni. Ocena za kompetencje jest o 1 punkt niższa, ponieważ, gdy się okazało, że nie ma moich rozmiarów, obsługująca mnie pani nie zaproponowała, że zadzwoni do innego sklepu i zapyta. Podobnie asortyment - nie dostał max. ilości punktów, ponieważ rzeczy, które wybrałam nie były z wyprzedaży, a mimo wszystko nie mogłam dostać rozmiaru 38.
Udałam się do sklepu w celu zakupu skrzydeł drzwiowych, które zgodnie z aktualną gazetką były w promocji. Poprosiłam o pomoc pracownika sklepu w wyborze stosownych drzwi na podstawie projeku mieszkania). Niestety, nie otrzymałam pomocny w wyborze ościeżnic i opasek maskujcych (musiałam prosić o pomoc innego pracownika - bardzo długo czekałam na obsługę). Pracownik nie zaproponował mi zakupu klamek do drzwi oraz transportu drzwi do mieszkania.
Dokonałam zakupu syfonu do brodzika SANIT 821/90. Sprzedawca podał towar, o który poprosiłam, nie zaproponował żadnego dodatkowego produktu. Nie przedstawił podobnch produktów innych marek.
Byłam zainteresowana kupnem płytek do kuchni oraz korytarza. Sklep zrobił na mnie pozytywne wrażenie - w środku panował porządek. Obsługa bardzo miła - uprzejmy Pan (p. Zygmunt) zapytał w czym może pomóc. Zbadał moje potrzeby, pokazał dział, w którym mogę znaleźć interesujące mnie płytki. Wskazał też kilka interesujących kolekcji, zachęcił do kupna informując, że są w dobrej cenie (cena nie uwzględnia jeszcze nowego kursu Euro). Pracownik oddalił się dyskretnie, gdy wdłam się w dyskusję z towarzyszącą mi osobą, ale był do dyspozycji za każdym razem, gdy prosiłam o pomoc. Pojechałam do innego sklepu, aby porównać ofertę i choć znalazłam w nim ten sam interesujący mnie produkt - wróciłam do sklepu EWJAN, aby tu dokonać zakupu. Zapłaciłam gotówką i dzięki temu otrzymałam rabat w wysokości 5% oraz zaproponowano mi bezpłatny dowóz do domu. Uprzejmy ekspedient pomógł mi dobrać kolor fugi, zaproponował również sprowadzenie interesujących mnie płytek do łazienki, które widziałam u konkurencji. Sklep polecili mi znajomi i po wizycie sama będę go polecać. Z pewnością wrócę do sklepu po płytki do łazienki.
Weszłam do sklepu zachęcona ofertą promocyjną (witryna sklepu). W sklepie zauważyłam 2 ekspedientki i 2 klientki - żadna z ekspedientek nie podeszła i nie zapytała w czym może pomóc. Podeszłam do wieszaków i próbowałam wybrać model i rozmiar biustonosza (miałam z tym niewielki problem, ponieważ rozmiary były podene w nieco inny sposób, niż zazwyczaj).
Wybrałam 3 sztuki do przymierzenia i podeszłam do przymierzalni (tam skierowała mnie jedna z ekspedientek, która dopiero wtedy okazała mi zainteresowanie). Żadna z Pań nie podeszła do przymierzalni i nie zapytała, czy wszystko w porządku z rozmiarem i fasonem. Niestety, tak nie było. Musiałam się ubrać, wyjść z przymierzalni sama poszukać interesującego mnie rozmiaru. Ponownie nikt nie zainteresował się moją osobą. W końcu dopasowałam rozmiar i podeszłam do kasy, aby zapłacić za towar. Ocena nie będzie najniższa tylko ze względu na cross-selling, który zastosowała Pani przy kasie, proponując mi figi do wybranego przeze mnie biustonosza oraz za porządek w sklepie.
Zakupiłam w sklepie internetowym kuchenkę mikrofalową Zelmer. Sprzęt odebrałam, ale dopiero po powrocie do domu zauważyłam, że nie ma dołączonej instrukcji obsługi oraz karty gwarancyjej.
Zatelefonowałam na inforlinię sklepu internetowego z prośbą o dosłanie dokumentów - odesłano mnie do zespołu obsługi gwarancyjnej Zelmera. Zatelefonowałam pod numer, który znalazłam w Internecie - bardzo sympatyczny pan poprosił o przesłanie e-maila z opisem sytuacji i skanem faktury zakupu.
Otrzymałam w/w dokumenty w krótkim czasie, a w dodatku nie poniosłam z tego tyt. najmniejszych kosztów (np. nie musiałam zapłacić za przesyłkę pocztową). Dużym plusem dla Firmy jest to, że przed otrzymaniem tych dokumentów - otrzymałam e-maila zwrotnego z informacją o tym, że moja prośba została rozpatrzona pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.