Opinia użytkownika: Ewa_166
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: Zakupiłam w sklepie internetowym kuchenkę mikrofalową Zelmer. Sprzęt odebrałam, ale dopiero po powrocie do domu zauważyłam, że nie ma dołączonej instrukcji obsługi oraz karty gwarancyjej. Zatelefonowałam na inforlinię sklepu internetowego z prośbą o dosłanie dokumentów - odesłano mnie do zespołu obsługi gwarancyjnej Zelmera. Zatelefonowałam pod numer, który znalazłam w Internecie - bardzo sympatyczny pan poprosił o przesłanie e-maila z opisem sytuacji i skanem faktury zakupu. Otrzymałam w/w dokumenty w krótkim czasie, a w dodatku nie poniosłam z tego tyt. najmniejszych kosztów (np. nie musiałam zapłacić za przesyłkę pocztową). Dużym plusem dla Firmy jest to, że przed otrzymaniem tych dokumentów - otrzymałam e-maila zwrotnego z informacją o tym, że moja prośba została rozpatrzona pozytywnie.