Zaproszona byłam na kolację do nowootwartej restauracji. Miejsce mnie miło zaskoczyło, gustowne wnętrze, przystępne ceny, miła i uprzejma obsługa. Zamówiłam sobie rybę smażoną. Potrawa była bardzo dobra, na efektownie przystrojonym talerzu, danie spełniło moje oczekiwanie. Personej bardzo profesjonalny, oby tak dalej.
Największe gratulacje dla pracownic pani Grażyny. Każdy bukiet piekny i nie powtarzalny.
Dziewczyny z bukietów potrafią wyczarowac cuda, przy tym są miłe i uprzejme. Proponują też klientą świeże kwiaty oraz bukiety w przystęnych cenach, nienaciągając nikogo. Otoczenie sklepu przyjemne. Kwiaciarnia ma tez usługę poczty kwiatowej.
W placówce Vobis zakupiłam aparat fotograficzny.
Fachowa wiedza osoby obsługującej ale gdy w placówce jest klientów niż jeden wyraznie jest poirytowany jest.
Sprzęt zakupiony spełnia moje oczekiwania.
Obiekt ma podpisaną umowę z NFZ na zabiegi rehabilitacyjne.Lekarz zlecił mi rehabilitacje na kręgosłup.Wszystkie zabiegi miały byc bezpłatne.
W tym dniu miałam wykonane 3 zabiegi i Pani poinformowała mnie ze muszę zapłacic 30zł za kazdy zabieg czyli 90zł.Na pytanie moje z czego wynika ta dopłata bo zabiegio są refundowane,uzyskałam odpowiedz,że Szef kazał doliczac bo płaci rachunki za wodę.
Obiekt stosuje dziwne praktyki oszukując klientów i łamiąc zasady umowy z NFZ
Wizyta miała na celu zapoznanie się z aktualną odertą monitorów do komputera.
Bogata oferta,fachowa obsługa,towar dobrze oznakowany.Pracownik zaproponował dwa monitory,który spełniały moje wymagania,szczegółowo opisując parametry techniczne.Udana wizyta.
Obsługa nie wydaje reszty tłumacząc będe winna 2gr,ale to działa w jedną strone bo przy zatankowaniu za 100,01zł nalezy miec całość gotówki.
Oprócz tego obsługa ma problemy z wystawieniem faktury
Odwiedziłam salon meblowy z meblami kuchennymi miałam wrażenie,że panie z obsługi wzdychają z niezadowolenia,że ktoś zawraca im głowę i odrywa od kawy i ploteczek.Zła atmosfera.Przy okazji wysokie ceny.
Zniechęciły mnie całkowicie do pomysłu aby wymienić meble kuchenne.
Wizyta w salonie miała na celu zapoznanie się z modelem Superb.Miła profesjonalna obsługa.Pan udzielał wyczerpujących odpowiedzi,uśmiechnięty i nienachalny.
Kupowałam na początku sierpnia drzwi pokojowe 2sz (prawe), w związku z tym, że na stanie nie było drzwi lewych, zamówiłam i wpłaciłam zaliczkę. Zamówienie zostało przyjęte - czas realizacji 2-3 tyg. Pracownik poinformował, że być może będzie wcześniej, żeby dzwonić. Po upływie 2 tyg. zadzwoniłam, ku mojemu zdziwieniu pracownik powiedział, żeby nie dzwonić (był bardzo nieuprzejmy), że sami zadzwonią. Minęły 4 tyg. i nic. Korzystając z okazji innych zakupów wstąpiłam do Castoramy by spytać o moje zamówienie. Pracownik poinformował mnie, że spokojnie, jeszcze kolejne 2-3 tyg. Załamałam się gdyż chciałam zakończyć już remont.
Rozejrzałam się po sklepie i jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłam ok. 20 szt drzwi, które zamowiłam. Pytam pracownika a on odpowiada tak są,więc mówie co z moim zamówieniem.A on na to,ze zamowienia klientów są realizowane w ostatniej kolejnosci,pierw zamówienia bieżące na sklep.Dla mnie nie zrozumiałe i dziwne.
Odwiedziłam sklep w celu zakupu butów jesiennych. Zaskoczyła mnie miła obsługa i chęć pomocy, sama bym sobie nie poradziła, gdyż w sklepie na półkach jest za dużo towaru i panuje bałagan.
Bardzo fachowa i sprawna obsługa.Pani jest w wieku 70lat,ale jest zawsze uśmiechnięta i serdeczna,potrafi doradzić.Przed zaproponowaniem wczasów przeprowadza wywiad odnośnie wieku uczestników i na tej podstawie proponuje hotel,rodzaj dojazdu. Oferta zawsze jest pełna i zgodna z deklaracją. Obowiązkowo trzeba po urlopie odwiedzić biuro, żeby wyrazić opinie oraz pokazać zdjęcia.
Obsługa nie zna podstawowych zasad. Kelner obsługujący przynosił jedzenie na raty i zaczął od dania głównego a skończył na przystawce.
W momencie, gdy pierwsza osoba zjadła pospiesznie, zabrał talerze reszcie grupy pomimo iż sztućce wskazywały na to,że potrawa nie jest jeszcze skończona.
Od co najmniej miesiąca nieczynne toalety zarówno męska i damska w markecie. Personel tłumaczy się, że wina to jest klientów...
Braki w towarze, pomimo prośby o zamówienie, niestety nie doczekałam się na realizacje zamówienia.
Po 18-stej godzinie nie można otrzymać faktury. Ceny nie zgodne z gazetką promocyjną.Personel niekompetentny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.