GASPAR

(2.10)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5)

Obsługa nie zna...
Obsługa nie zna podstawowych zasad. Kelner obsługujący przynosił jedzenie na raty i zaczął od dania głównego a skończył na przystawce. W momencie, gdy pierwsza osoba zjadła pospiesznie, zabrał talerze reszcie grupy pomimo iż sztućce wskazywały na to,że potrawa nie jest jeszcze skończona.

Ewa_138

17.09.2008

Placówka

Dzierżoniów, Piastowska

Nie zgadzam się (22)

GASPAR

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GASPAR?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.