Super. Personel nie zawsze dobrze zorientowany ale miły w obsłudze, ceny konkurencyjne, bardzo długi czas oczekiwania szczególnie przy zamówieniach telefonicznych, zdarzyło mi się dostać zimną pizzę. Zostało to jednak zrekompensowane dostarczeniem drugiej,ciepłej lecz mniejszej za darmo.Kontakt z kierownictwem bardzo dobry. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Nie mam zastrzeżeń, firma jak najbardziej profesjonalna i przyjazna klientom. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Personel powinien być bardziej otwarty na klienta , nie traktować hurtowo.Poza tym jedna z najtańszych stacji paliwowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Wszystko jak najbardziej sprawnie i fachowo, jedynie ceny mogłyby być niższe. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Stacja przyjazna klientom, zachowanie personelu również, ceny na stacji stosunkowo wysokie w porównaniu z innymi, wielokrotnie za długi czas obsługi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Super. Obsługa sprawna , personel mógłby być bardziej otwarty do klienta, milszy bardziej zaangażowany,uśmiechnięty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Obsługa,ceny, oferta sklepu bardzo dobra. Powinno się zadbać o oddzielne stanowisko do obsługi zamówień internetowych. Czasami po odbiór tych zamówień trzeba czekać dość długo w kolejkach razem z klientami stacjonarnymi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Hipermarket dobrze zaopatrzony lecz obsługa oraz ilość obsługi na tak wielkim obiekcie pozostawia wiele do życzenia. Chciałam zakupić stół i telewizor. Jeżeli chodzi o stół to nikt nie potrafił mi powiedzieć ile kosztuje a jak się w końcu dowiedziałam to się okazało że nikt nie wyda mi tego towaru z ekspozycji na półce. Jeżeli chodzi o telewizor - wchodząc do marketu była na nie promocja więc chciałam kupić.Doszłam jednak do wniosku że nie będę chodziła po markecie z telewizorem w koszyku gdyż miałam zamiar zrobić duże zakupy. Po zrobieniu wszystkich zakupów wróciłam po telewizor , promocja nadal wisiała więc zapakowałam telewizor do koszyka. Przy kasie okazało się że mój rachunek wyniósł co najmniej o 1 tysiąc zł za dużo. Szukaliśmy błędu i okazało się że w między czasie gdy robiłam zakupy była zmieniana promocja na telewizory.Napis nie został zmieniony a modele zamienione. Zażądałam zwrotu pieniędzy - chciałam zwrócić towar ale i to było niemożliwe. Pieniądze odzyskałam po 3 godzinach czekania. Nie jest to pierwsza taka sytuacja ,która spotkała mnie wtym markecie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.