Opinie użytkownika (3)

W nawiązaniu do...
W nawiązaniu do promocji cenowej i komunikacji w centrach handlowych odwiedziłam ulubiony sklep sieci Kappahl w Promenadzie. Promocje cenowe były bardzo atrakcyjne i zakupiłąm 2 bluzki za 50 % ceny. Byłam bardzo szczęśliwa udanym wyborem i udałam się do kasy aby zapłacić za zakupy. Kasjerka była bardzo nie miła, opryskliwa i generalnie zniechęciłą mnie do ponownych zakupów nawet w tak atrakcyjnych cenach.

Ewa_114

31.01.2009

KappAhl

Placówka

Warszawa, Centrum Promenada

Nie zgadzam się (26)
W restauracji panuje...
W restauracji panuje chaos. Podczas 2 godzinnej wizyty 5 kelnerów co chwilę pytało mnie i mojego towarzysza czy coś nam podać. Myślę, że warto popracować nad organizacją w tym lokalu.

Ewa_114

16.10.2008

Hard Rock Cafe

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (28)
W sklepie było...
W sklepie było ok 50 klientów, problem był z przejściem i z mierzeniem obuwia. Poprosiłam o pomoc ekspedienta ponieważ nie mogłam znaleźć swojego rozmiaru. Ekspedient - młody chłopak przechodząć przez sklep do półki z obuwiem miał bardzo trudną drogę. 100 pytań od klientów. Dał sobie świetnie radę i przepraszając tłumaczył, że jak tylko mnie obsłuży to wróci pomóc. W sklepie byłam ok 5 minut, zakupiłam buty i zaoszczędziłam czas. Nowa kolekcja jesienna jest bardzo interesująca. Uważam jednak, ze w takim dużym sklepie, który jest w doskonałej lokalizacji powinno być więcej osób obsługujących, którzy też dbali by o porządek.

Ewa_114

30.09.2008

DEICHMANN

Placówka

Warszawa, Złota 59

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi