Zadzwoniłam na infolinię aby zgłosić awarię techniczną internetu. Samo zgłoszenie przyjęto bardzo sprawnie (jedyny minus to ponad minutę oczekiwałam na połączenie), natomiast naprawa zajęła firmie prawie dwa tygodnie. Dzwoniłam kilkakrotnie - informowano mnie, że muszę czekać bo zgłoszenie trafiło do kolejki. Po tygodniu otrzymałam informację, że zgłoszenie "zawisło" i dlatego nie zostało zrealizowane. Kolejne dni oczekiwania i nagle dzwoni monter, że będzie u mnie za godz. (bez wcześniejszego uprzedzenia) albo jutro. Obsługa na bardzo niskim poziomie. Na plus - naprawa na koszt firmy.
Restauracja z chińskim jedzeniem. Potrawy przygotowane z dużą starannością, podawane w oryginalny sposób (np. na gorących żeliwnych patelniach). Dobrze doprawione i aromatyczne sosy. Wystrój lokalu oceniam źle - stoliki ustawione na środku sali nie zapewniają min. intymności przy rozmowie czy też spożywaniu posiłków.Łazienki brudne, nieprzyjemny zapach. Obsługa staje na wysokości zadania odnośnie znajomości menu i składników posiłków. Podsumowując - bardzo dobre jedzenie, niestety w nieestetycznym otoczeniu
Nowoczesne, estetycznie wyglądające wnętrza, przyjemny "nieszpitalny" zapach. Wizyta umówiona na konkretną godzinę (szybka i przyjemna rejestracja telefoniczna), rzeczywiście odbywa się zgodnie z harmonogramem. Lekarze są bardzo uprzejmi i profesjonalni, posiadają dużą wiedzę, którą w nieskomplikowany sposób potrafią przekazać pacjentowi. Niestety gorzej z recepcją - kilkakrotnie podchodząc do recepcji miałam wrażenie, że przeszkadzam pracownikom. Potwierdzają przybycie i jednym słowem informują, który pokój. Ostatnio spóźniłam się 5 min na wizytę - nie poinformowano mnie że lekarz na mnie czeka - bezsensownie czekałam kolejne 10 min. na zaproszenie lekarza. Wprowadziło to lekki zamęt i małe opóźnienia w wizytach kolejnych pacjentów. Ceny usług moim zdaniem są na akceptowalnym poziomie. Dostępni są lekarze różnych specjalności - zakres możliwych badań jest również szeroki. Sprzęt jest nowoczesny.
W związku z wyprzedażami ułożenie towaru w sklepie było podyktowane chęcią pokazania klientom najmocniej przecenionego asortymentu, z podziałem na sukienki, spódniczki, bluzki, itd., co ułatwiało przeglądanie rzeczy. Niestety w sklepie panował lekki nieporządek - kilka rzeczy leżało pod wieszakami, na stołach piętrzyła się sterta ubrań, które z trudnością się oglądało. Personel starał się zapanować nad nieładem, ale z uwagi na ilość osób krążących po sklepie większą uwagę poświęcał na obsługę klientów przy kasie oraz w przymierzalni. Szybkość obsługi należy jednak zaliczyć na plus, gdyż istotnie poprawiał komfort dokonywanych zakupów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.