Opinie użytkownika (2)

Obserwacja dotyczy badania...
Obserwacja dotyczy badania przez najbardziej intymnego z lekarzy a mianowicie ginekologa. Lekarz w centrum Medicover zawsze wita się z pacjentem, zna historię choroby, przygotowuje się do wizyty poprzez wgląd w dane o pacjencie w systemie komputerowym. Wizytę rozpoczyna zawszę od spokojnej rozmowy, wysłuchuje problemy pacjenta, uśmiecha się, jest życzliwy, utrzymuje kontakt wzrokowy, nie gestykuluje zbędnie, nie komentuje żali pacjenta, nie wchodzi na prowokowane przez pacjenta prywatne tematy. Profesjonalnie doradza. Przepisuje wszystkie niezbędne badania, nawet na życzenie pacjenta w celu rozwiania jego obaw. Zawsze zalecenia w przyjmowaniu leków drukuje na kartce i skrupulatnie tłumaczy kończąc pytaniem: Czy zrozumiały jest dla Pani sposób podawania leków? Recepta również jest drukowana. Jest to bardzo istotny szczegół, ponieważ nie naraża dane centrum pacjenta na niepotrzebne stresy podczas zakupu leków w aptece, gdzie często farmaceuci mają problemy z rozszyfrowaniem pisma lekarzy (jeżeli recepta pochodzi od lekarza nie pracującego w Centrum Medicover). Lekarz zawsze dzwoni do pacjenta jeżeli wynik badania, którego dokonał jest negatywny. Pacjent zawsze wychodzi z gabinetu z satysfakcją i chęcią umówienia się na następną wizytę. Lekarz zawsze żegna się z Pacjentem upewniwszy się, czy wszystkie jego wymagania zostały zrealizowane. Jeżeli tylko pojawi się nowy lekarz, centrum zawsze telefonicznie przeprowadza wywiad z pacjentem na temat wizyty u danego specjalisty. Pomieszczenie jest przyjazne dla pacjenta, zorganizowano miejsca dla dzieci, gdzie przygotowane jest wiele atrakcji. Zawsze podczas oczekiwania na wizytę (jeżeli tylko pacjent z własnej woli przyjdzie wcześniej. Wizyty zawsze umówione są na konkretną godzinę, pacjent nigdy nie czeka w kolejkach) można się zrelaksować przy muzyce mającej na celu wprowadzenie w dany stan. W poczekali jest woda z czystymi jednorazowymi kubeczkami. Gabinety są schludne, zaopatrzone w jednorazowe fartuszki, ochraniacze na obuwie, zapewnia to pacjentowi całkowity komfort w pokonaniu drogi od łazienki na fotel ginekologiczny. Każdy gabinet jest wyposażony w łazienkę, w której znajduje się bidet oraz jednorazowe żele do higieny intymnej oraz inne higieniczne akcesoria w celu zapewnienia pacjentowi precyzyjnego przygotowania się do wizyty nawet po bezpośrednim wyjściu z pracy. Centrum Medicover jeżeli chodzi o specjalizację ginekologiczną satysfakcjonuje mnie w pełni. Pragnę nadmienić, iż bardzo często korzystam z wymienionych usług. Fakt ten potwierdza wiarygodność mojej opinii dokonanej po kilkudziesięciu wizytach. Z poważaniem E. F.

Eliza_26

26.06.2009

MEDICOVER

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Obserwacja dotyczy nowo...
Obserwacja dotyczy nowo otwartej placówki sieci salonów sprzedaży telefonii komórkowej PLAY. Ocena dotyczy jakości obsługi klienta przez "specjalistę" ds. sprzedaży. Sprzedawca nie przywitał się z klientem, nie wstał z miejsca siedzącego, nie oderwał wzroku od monitora. Rozmowę na temat oferty dotyczącej bezprzewodowego internetu rozpoczął klient. Sprzedawca nie potrafił porównać danej oferty z ofertą konkurencji, nie umiał zaprezentować funkcjonowania w praktyce modemu a nawet odradzał modem, który był w salonie na stanie. Wynikało to jednak z niechęci poświęcenia czasu klientowi. Nie przedstawił innych modeli modemów oraz oferty abonamentów internetowych, nie przedstawił ulotki prezentującej poszczególne pakiety. Rozmowę prowadził na odległość zerkając przez cały czas jej trwania w monitor komputera. Wizyta skończyła się odwiedzeniem innego salonu z danej sieci telefonii komórkowej.

Eliza_26

26.06.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi