Opinia użytkownika: Eliza_26
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Obserwacja dotyczy nowo otwartej placówki sieci salonów sprzedaży telefonii komórkowej PLAY. Ocena dotyczy jakości obsługi klienta przez "specjalistę" ds. sprzedaży. Sprzedawca nie przywitał się z klientem, nie wstał z miejsca siedzącego, nie oderwał wzroku od monitora. Rozmowę na temat oferty dotyczącej bezprzewodowego internetu rozpoczął klient. Sprzedawca nie potrafił porównać danej oferty z ofertą konkurencji, nie umiał zaprezentować funkcjonowania w praktyce modemu a nawet odradzał modem, który był w salonie na stanie. Wynikało to jednak z niechęci poświęcenia czasu klientowi. Nie przedstawił innych modeli modemów oraz oferty abonamentów internetowych, nie przedstawił ulotki prezentującej poszczególne pakiety. Rozmowę prowadził na odległość zerkając przez cały czas jej trwania w monitor komputera. Wizyta skończyła się odwiedzeniem innego salonu z danej sieci telefonii komórkowej.