Pozytywnie oceniam kurierów za podejście do klienta. Negatywnie brak możliwości płacenia kartą bo to duże utrudnienie dla osób mniej mobilnych i mieszkających na wsi.
Korzystam z obsługi w PKO BP od ponad 20 lat i jestem bardzo zadowolona. Obsługa jest otwarta na potrzeby klienta i doskonale zorientowana w produktach bankowych.
Kilkukrotnie korzystałam z pomocy Open Finanse w znalezieniu najkorzystniejszej oferty kredytu. Pozytywnie oceniam kontakty z obsługą ze względu na profesjonalizm, szybkość działania, podejście do klenta.
Barddo negatywnie oceniam jakość obsługi we FlixBusie. W autokarze było brudno a fetor z toalety uprzykrzał podróż. Zdecydowanie odradzam korzystanie z uslug tego przewoźnika.
Nie jestem zadowola z obsługi ze względu na ignorancję pracowników, nieznajomość prawa, omyłki, nieterminowość w załatwianiu spraw. Korzystam z ubezpieczeń na życie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.