ZMUSZONA BYŁAM ZATANKOWAĆ PALIWO I W TYM CELU ZJECHAŁAM Z TRASY NA STACJĘ SZELA , PODJECHAŁAM DO DYSTYBUTORA I W TEJ SAMEJ CHWILI PODSZEDŁ DO MNIE MŁODY PRACOWNIK, ZAPROPONOWAŁ POMOC W ZATANKOWANIU AUTA, WYTŁUMACZYŁ DLACZEGO OPŁACA SIĘ TANKOWAĆ DROŻSZE PALIWO, UMYŁ MI PRZEDNIĄ I TYLNĄ SZYBĘ, PRZETARŁ LAMPY, ZAPYTAŁ CZY MAM JUŻ ZIMOWY PŁYN DO SZYB, JEŚLI NIE TO POMOŻE MI WLAĆ. PO PROSTU PEŁNY PROFESJONALIZM , WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO MIŁY I SYMPATYCZNY CZŁOWIEK. POLECAM WSZYSTKIM STACJE SHELLA ZARAZ ZA GOLENIOWEM NA TRASIE DO ŚWINOUJŚCIA. MAM TYLKO JEDNĄ UWAGĘ , BYŁO ZIMNO A TEN MŁODY CZŁOWIEK NIE MIAŁ CIEPŁEJ KURTKI, BYŁ ZMARZNIĘTY I MYŚLE ŻE TO NIE JEST DOBRA WIZYTOWKA DLA FIRMY
Kupowałam buty, nie byłam do końca zdecydowana, ale bardzo miła i kompetentna sprzedawczyni pomogła mi wybrać odpowiednie obuwie, bardzo miła obsługa i sympatyczna atmosfera w sklepie przyczyniły się do tego, że kupiłam jeszcze torebke i portfel. Byłam bardzo mile zaskoczona tak profesjonalną obsługą.
Poszłam na pocztę tylko po to aby wysłać list polecony i niestety spędziłam w kolejce 45min. W odziale jest kilka okienek , ale niestety jak zwykle czynne było tylko jedno i na dodatek obsługiwane przez Panią, która pracowała ( mozna powiedzieć ), że w zwolnionym tempie. Nie wiadomo czy była to wina systemów , które moze nie zawsze chća z nami wspólpracowac, a może faktycznie za wolny pracownik. W wiekszości na poczcie pracuja bardzo sympatyczne Panie ( z małymi wyjątkami), na prawdę bardzo się starają, ale mimo wszystko obsługa jednego Klienta jest bardzo długa, a dla czekających w kolejce mecząca i denerwująca
zawsze czysto i schludnie , warzywa i owoce poukładane, wszystko świeże , widoczne promocje i przeceny, towary na pólkach elegancko poukładane,w niezniszczonych pudełkach, obsługa dba o prządek na bieżąco, zawszw jest czynnych kilka kas co przyczynia się do tego ,ze nie trzeba długo stać w kolejce do kasy, Panie kasjerki (moim zdaniem ), powinny mieć częściej przerwę, chociażby po to aby umyć ręce
w sklepie wiecznie panuje haos,bardzo często brakuje jednorazowych woreczków na stoiskch z warzywami i owocami, podłoga jest brudna i klejąca, na stoiskach tzw. koszach towar jest wiecznie porozwalany i zdekompletowany, sprzedawcy wiecznie się spieszą i udzielają wymijającyh odpowiedzi, w godzinach rannych zazwyczaj czynna jest tylko jedna kasa, co jest bardzo denerwujące
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.