Kontakt z call center Netii. Długi czas oczekiwania na rozmowę. Pracownicy call center kompetentni ale tylko w wąskim zakresie swoich obowiązków, tzn. łacząc się z działem sprzedaży, konsultant zupełnie traci się przy pytaniach o podłączenie modemu do komputera, oczywiście z powodu tego jednego pytania można łączyć się z działem technicznym ale oznacza to kolejne kilkanaście minut oczekiwania na rozmowę. Sama rozmowa przebiega miło i uprzejmnie.
Kontakt telefoniczny z call center UPC. Długi czas oczekwania na rozmowę o tematyce technicznej (15 min), wybierając tonowo numer do działu sprzedaży połącenie odbierane jest natychmiastowo. Pracownicy call center dobrze się przedstawiają są uprzejmi i raczej kompetentni (nie zawsze jednak zaproponowane przez pracownika promocje pokrywają się z promocjami zaproponowanymi przez innego pracownika call center). Mozna odnieść wrażenie, że pracownicy call center starają się za wszelką cenę coś sprzedać, mimo że klient dzwoni w zupełnie innej sprawie.
Wnętrze czyste i ładnie urządzone. Obsługa miła i kompetentna. Personel łatwo nawiązujący kontakt z klientem. Krótki czas oczekiwania na obsługę (do 10 min).
Obsługa trwa znacznie dłużej (od 15 min do 2 godzin - w zależności od rodzaju sprawy). Taki czas obsługi wynika z ilości dokumentów jakie pracownik musi przygotować, natomiast częstym problemem są wolno działające komputery.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.