Opinie użytkownika (3)

obsługa bardzo miła,...
obsługa bardzo miła, przywitanie, kontakt wzrokowy, wychodzenie na przeciw potrzebom klienta, oferowanie alternatywy, szukanie rozsądnego rozwiązania, chęć pomocy, tłumaczenie procedur w zrozumiały dla klienta sposób, ale jednocześnie profesjonalny, przedstawienie wszystkich wymaganych dokumentów, otrzymanie przez klienta wszystkich potrzebnych formularzy i informacji

Dorota_782

01.08.2011

Bank Millennium

Placówka

Wrocław, Pl. Grunwaldzki 22

Nie zgadzam się (2)
przywitanie klienta przy...
przywitanie klienta przy wejściu do sklepu, brak zainteresowania podczas oglądania rzeczy, łatwo znaleźć kogoś z obsługi(uniform rzucający si ę w oczy), pomoc w przymierzalni, przy kasie kontakt wzrokowy zachowany, uśmiech, brak zaoferowania alternatywy, pożegnanie i podziękowanie za zakupy, porządek w całym sklepie, brak kolejek

Dorota_782

01.08.2011

Zara

Placówka

Wrocław, Świdnicka 40

Nie zgadzam się (0)
brak przywitania klienta,...
brak przywitania klienta, brak zainteresowania ze str personelu,cięzko znaleźć kogoś do pomocy, brak osoby w przymierzalni, bałagan w przymierzalni, przy kasie kontak wzrokowy z klientem zachowany, uśmiech, powitanie i pożegnanie, brak zaoferowania alternatywy, brak porządku na kasach, długa kolejka do kas

Dorota_782

01.08.2011

H&M

Placówka

Wrocław, Powstańców Śląskich 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi