obsługa bardzo miła, przywitanie, kontakt wzrokowy, wychodzenie na przeciw potrzebom klienta, oferowanie alternatywy, szukanie rozsądnego rozwiązania, chęć pomocy, tłumaczenie procedur w zrozumiały dla klienta sposób, ale jednocześnie profesjonalny, przedstawienie wszystkich wymaganych dokumentów, otrzymanie przez klienta wszystkich potrzebnych formularzy i informacji
przywitanie klienta przy wejściu do sklepu, brak zainteresowania podczas oglądania rzeczy, łatwo znaleźć kogoś z obsługi(uniform rzucający si ę w oczy), pomoc w przymierzalni, przy kasie kontakt wzrokowy zachowany, uśmiech, brak zaoferowania alternatywy, pożegnanie i podziękowanie za zakupy, porządek w całym sklepie, brak kolejek
brak przywitania klienta, brak zainteresowania ze str personelu,cięzko znaleźć kogoś do pomocy, brak osoby w przymierzalni, bałagan w przymierzalni, przy kasie kontak wzrokowy z klientem zachowany, uśmiech, powitanie i pożegnanie, brak zaoferowania alternatywy, brak porządku na kasach, długa kolejka do kas
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.