Opinie użytkownika (2)

Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu Miałam okazję być w wielu oddziałach banków z uwagi na zawód mojego narzeczonego. Muszę przyznać, że ten oddział zdecydowanie wyróżnia się na tle innych w Polsce: • Sama nie będąc klientem banku zostałam potraktowana bardzo poważnie i wysłuchano jakiego rodzaju dyspozycję chcę złożyć. • Z uwagi na złożoność dyspozycji (t.j. przeniesienie obsługi kont mojego partnera z Warszawy do Krakowa) obsługa musiała się skonsultować z przełożonymi. Doradcy w profesjonalny i rzeczowy sposób przedstawili mi wymagania formalne i dokumentowe do przeprowadzenia przeniesienia obsługi. • Już nie na podstawie tej obserwacji, ale na podstawie wielu spotkań z Bankiem, jakie odbyłam przy boku mojego narzeczonego, mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że jest to bank, który nie kieruje się planem sprzedażowym, ale stawia na pierwszym miejscu potrzebę klienta. Zachowanie i wygląd personelu • Zarówno w tym oddziale, jak i w każdej z odwiedzonyh przeze mnie placówek Millennium (Kraków, Zwierzyniecka, Krakó Rondo Mogilskie, Kraków, Pilotów, Nowy Targ Rynek Główny) obsługa jest nieskazitelna zarówno w zakresie wyglądu jak i zachowania. • Image bankowca z Millennium to konserwatywne ciemne kolory z białymi akcentami i wyeksponowanym logo banku w klapie. • Zachowanie bankowców to zawsze profesjonalizm, rzeczowość, dotrzymywanie słowa i terminu. Ten bank został zbudowany dla klientów. Oferta, cena, asortyment • Ten obszar nie był badany w ramach tej wizyty. Organizacja i czas obsługi • W czasie oczekiwania zaproponowano mi miejsce do odpoczynku oraz zaserwowano mi kawę. • Zostałam poproszona o numer telefonu. Bank skontaktował się ze mną i z moim narzeczonym w następnym dniu roboczym. Proces przeniesienia był szybki i skuteczny. Wygląd miejsca obsługi • Oddział Millennium ma wyraznie oddzielone funkcje: kasową, obsługa klientów indywidualnych, Biznes i prestige. • Stanowiska są czyste i nie ma na nich stert papieru. • Stanowiska kasowe umożliwiają dobry kontakt z dysponentami. Nie ma tam szyb, krat czy zbędnych elementów architektonicznych. • Ciepłe kolory banku oraz zdjęcia ludzi w ważnych sytuacjach życiowych (np. zakup domu) powodują odczucie bliskości i więzi z bankiem.

Dorota_747

21.04.2011

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Powsińska, Sadyba Best Mall 31

Nie zgadzam się (3)
Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu W tym zakresie przyznaję ocenę bardzo dobrą. Castorama jako jeden z niewielu podmiotów dotrzymuje słowa danego w spotach reklamowych. Na ocenę składają się następujące elementy: •Castorama ma specjalistów branżowych wyspecjalizowanych zgodnie z podziałem asortymentu. •Sprzedawcy, a właściwie doradcy są wyposażeni w wiedzę a także umiejętnosci w ramach swoich specjalizacji •W trakcie badania, sprzedawca z sekcji narzędzia był w stanie podzielić się najaktualniejszymi informacjami w zakresie produktów do polerowanie powierzchni wykonanych z tworzyw sztucznych. •Doradca ten, z uwagi na fakt, że rekomendowanego towaru nie było akurat w danej lokalizacji, poprosił mnie o numer telefonu. Towar został dla mnie sprowadzony i Castorama wykonała kontakt zwrotny. Zachowanie i wygląd personelu W ramach tego obszaru oceny mogę przyznać ocenę dobrą. Powody są następujące: •Na korzyść działa na pewno zunifikowany wygląd wszystkich pracowników i dzięki temu łatwa rozpoznawalność personelu przez klienta. •Nie można także doszukać się większych zastrzeżeń w kontekście schuldności załogi sklepu. •W trakcie badania dostrzegłam jednak pewne oznaki nieprofesjonalizmu zespołu polegające na: odbieraniu prywatnych telefonów czy też prowadzeniu przy klientach rozmów nie związanych z obsługą klienta. Oferta, cena, asortyment W kontekście oferty przyznaję ocenę dobrą, wynika ona z następujących elementów: •Nie jest to sklep, w którym można znaleźć wszystko. Konkurencyjne podmioty, takie jak OBI, czy LeroyMerlin czy inne lokalne sieci, mają przewagę w zakresie pewnych sekcji produktowych (np. stolarka drzwiowa, czy też ceramika łazienkowa) •Castorama nie jest także sklepem najtańszym. Można zauważyć, że na przykład płyty G-K mogą sezeonowo być tańsze, ale już konstrukcje aluminiowe, niezbędne do postawienia ścian są znacząco droższe niż u konkurencji. W efekcie średnia cena powierzchni metra kwadratowego jest wyższa. Organizacja i czas obsługi W tym zakresie nie należy się sklepowi dobra ocena: •Można odnieść wrażenie chaosu wśród pracowników, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu (przeprowadzone badanie odbyło się w weekend). Efektem tego klienci czekają nieraz po kilkanaście minut na pierwszy kontakt z pracownikiem sklepu. •In minus działa także fakt, że pracownicy starają sie obsługiwać kilku klientów na raz, co prowadzi do niezadowolenia wszystkich zainteresowanych Wygląd miejsca obsługi •Stanowiska informacyjne często są opuszczone i są dalekie od porządku i przejrzystości informacji

Dorota_747

21.04.2011

Castorama

Placówka

Kraków, ul.Pilotów 6

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi