Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dorota_747

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu W tym zakresie przyznaję ocenę bardzo dobrą. Castorama jako jeden z niewielu podmiotów dotrzymuje słowa danego w spotach reklamowych. Na ocenę składają się następujące elementy: •Castorama ma specjalistów branżowych wyspecjalizowanych zgodnie z podziałem asortymentu. •Sprzedawcy, a właściwie doradcy są wyposażeni w wiedzę a także umiejętnosci w ramach swoich specjalizacji •W trakcie badania, sprzedawca z sekcji narzędzia był w stanie podzielić się najaktualniejszymi informacjami w zakresie produktów do polerowanie powierzchni wykonanych z tworzyw sztucznych. •Doradca ten, z uwagi na fakt, że rekomendowanego towaru nie było akurat w danej lokalizacji, poprosił mnie o numer telefonu. Towar został dla mnie sprowadzony i Castorama wykonała kontakt zwrotny. Zachowanie i wygląd personelu W ramach tego obszaru oceny mogę przyznać ocenę dobrą. Powody są następujące: •Na korzyść działa na pewno zunifikowany wygląd wszystkich pracowników i dzięki temu łatwa rozpoznawalność personelu przez klienta. •Nie można także doszukać się większych zastrzeżeń w kontekście schuldności załogi sklepu. •W trakcie badania dostrzegłam jednak pewne oznaki nieprofesjonalizmu zespołu polegające na: odbieraniu prywatnych telefonów czy też prowadzeniu przy klientach rozmów nie związanych z obsługą klienta. Oferta, cena, asortyment W kontekście oferty przyznaję ocenę dobrą, wynika ona z następujących elementów: •Nie jest to sklep, w którym można znaleźć wszystko. Konkurencyjne podmioty, takie jak OBI, czy LeroyMerlin czy inne lokalne sieci, mają przewagę w zakresie pewnych sekcji produktowych (np. stolarka drzwiowa, czy też ceramika łazienkowa) •Castorama nie jest także sklepem najtańszym. Można zauważyć, że na przykład płyty G-K mogą sezeonowo być tańsze, ale już konstrukcje aluminiowe, niezbędne do postawienia ścian są znacząco droższe niż u konkurencji. W efekcie średnia cena powierzchni metra kwadratowego jest wyższa. Organizacja i czas obsługi W tym zakresie nie należy się sklepowi dobra ocena: •Można odnieść wrażenie chaosu wśród pracowników, szczególnie w okresie wzmożonego ruchu (przeprowadzone badanie odbyło się w weekend). Efektem tego klienci czekają nieraz po kilkanaście minut na pierwszy kontakt z pracownikiem sklepu. •In minus działa także fakt, że pracownicy starają sie obsługiwać kilku klientów na raz, co prowadzi do niezadowolenia wszystkich zainteresowanych Wygląd miejsca obsługi •Stanowiska informacyjne często są opuszczone i są dalekie od porządku i przejrzystości informacji