Opinia użytkownika: Dorota_747
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Wiedza i kompetencje personelu Miałam okazję być w wielu oddziałach banków z uwagi na zawód mojego narzeczonego. Muszę przyznać, że ten oddział zdecydowanie wyróżnia się na tle innych w Polsce: • Sama nie będąc klientem banku zostałam potraktowana bardzo poważnie i wysłuchano jakiego rodzaju dyspozycję chcę złożyć. • Z uwagi na złożoność dyspozycji (t.j. przeniesienie obsługi kont mojego partnera z Warszawy do Krakowa) obsługa musiała się skonsultować z przełożonymi. Doradcy w profesjonalny i rzeczowy sposób przedstawili mi wymagania formalne i dokumentowe do przeprowadzenia przeniesienia obsługi. • Już nie na podstawie tej obserwacji, ale na podstawie wielu spotkań z Bankiem, jakie odbyłam przy boku mojego narzeczonego, mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że jest to bank, który nie kieruje się planem sprzedażowym, ale stawia na pierwszym miejscu potrzebę klienta. Zachowanie i wygląd personelu • Zarówno w tym oddziale, jak i w każdej z odwiedzonyh przeze mnie placówek Millennium (Kraków, Zwierzyniecka, Krakó Rondo Mogilskie, Kraków, Pilotów, Nowy Targ Rynek Główny) obsługa jest nieskazitelna zarówno w zakresie wyglądu jak i zachowania. • Image bankowca z Millennium to konserwatywne ciemne kolory z białymi akcentami i wyeksponowanym logo banku w klapie. • Zachowanie bankowców to zawsze profesjonalizm, rzeczowość, dotrzymywanie słowa i terminu. Ten bank został zbudowany dla klientów. Oferta, cena, asortyment • Ten obszar nie był badany w ramach tej wizyty. Organizacja i czas obsługi • W czasie oczekiwania zaproponowano mi miejsce do odpoczynku oraz zaserwowano mi kawę. • Zostałam poproszona o numer telefonu. Bank skontaktował się ze mną i z moim narzeczonym w następnym dniu roboczym. Proces przeniesienia był szybki i skuteczny. Wygląd miejsca obsługi • Oddział Millennium ma wyraznie oddzielone funkcje: kasową, obsługa klientów indywidualnych, Biznes i prestige. • Stanowiska są czyste i nie ma na nich stert papieru. • Stanowiska kasowe umożliwiają dobry kontakt z dysponentami. Nie ma tam szyb, krat czy zbędnych elementów architektonicznych. • Ciepłe kolory banku oraz zdjęcia ludzi w ważnych sytuacjach życiowych (np. zakup domu) powodują odczucie bliskości i więzi z bankiem.