W sobotę chciałam zrobic zakupy w Pefrumeri , według informacji zawartej na drzwiach wejściowych , że sklep czunny do 13 Pani na dziesięc minut przed zamknięciem nie chciała mnie juz obsłużyć tłumacząc ,że ma juz kasę rozliczoną, była niegrzeczna, opyskliwa, w mojej obecności już myła podłogę w sklepie
Sprzedawca, w ogóle nie zorientowany o produktach znajdujących sie w sklepie. Szukałam anannasów w puszce, na pytanie gdzie moge znaleźć ten produkt usłyszałam opdpowiedź ,że nie ma, po czym sama podeszłam do regału i pokazałam ,że jednak jest w sprzedaży. Przy płaceniu rachunku za towar usłyszałam ,że należy zapłacić gotówką, podczas , gdy informacje zawarte w sklepie mówiły jasno ,że można płacić kartami. Następnie okazało się ,że Pani nie ma wydać z kwoty 100 zł.
pracownik obslugi klienta nie zna produktów bankowych, które sprzedaje na codzień , jako klient byłam lepiej zorientowana o aktualnych promochach i opłatach, czekałam 15 minut zanim ktoś podszedł do mnie z obsługi. Na panelu z ulotkami reklamowymi były nie aktualne promocje i oferty. Pracownik obsługi klienta detalicznego nie znała aktualnej opłaty za wydanie złotej karty kredytowej, nie wiedziała podstawowych informacji na tema karty, obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.