Placówka mieści się w Centrum Miasta, jest dobrze oznakowana, jednak z bardzo małą ilością miejsc parkingowych, w ciągu dnia znalezienie miejsca parkingowego graniczy z cudem. Wewnątrz budynku jest przyjrzyście wszystko oznakowane, bez problemu znalazłam miejsce, gdzie powinnam się zgłosić ze swoim problemem. Dwa dni wcześniej w Centrum miasta miałam stłuczkę, nie z mojej winy. Na miejscu z właścicielem samochodu, który spowodował stłuczkę spisaliśmy oświadczenie, w którym przyznał się do winy. Wymieniliśmy się wizytówkami i umówiliśmy się na kontakt telefoniczny w celu zgłoszenia się do PZU - oboje mamy tam ubezpieczone samochody. Sprawa wydawała się prosta: mam oświadczenie, więc dostanę zwrot kosztów naprawy samochodu. Przed spotkaniem w PZU zadzwoniłam do Agenta, który ubezpieczał mój samochód, chciałam dowiedzieć się czegokolwiek. Jednak nie uzyskałam żadnej pomocy z jego strony. Po spotkaniu w PZU ze sprawcą stłuczki, udaliśmy się do właściwego pokoju i tam spisaliśmy nasze zeznania. Wtedy też dowiedzieliśmy się, że fakt, iż mam oświadczenie osoby, która spodowała stłuczkę nie jest decydującym dokumentem. Najważniejsza jest decyzja PZU w tej sprawie po przeanalizowaniu dokumentów. Osoby, które nas obsługiwały już wtedy powidziały, że to nie jest takie oczywiste. Trochę nas to zdziwiło, bo przecież sprawca przyznał się do winy, bo właśnie taka była prawda. Po zrobieniu zdjęć przez pracownika PZU podpisaliśmy jeszcze dokumenty i dowiedziałam się, że odpowiedź uzyskam po 30 dniach. Niestety minęło 30 dni, a ja żadnej odpowiedzi nie uzyskałam. Dzowniłam na infolinię, ale niestety niczego nie dowiedziałam się - jest w trakcie rozpatrywania i wszystko przedłuża się ze względu na okres wakacyjny. Odpowiedź uzyskalam dopiero po 2 miesiącach i była niestety negatywna. Gdy chciałam czegoś więcej dowiedzieć się, niestety nikt nie służył mi pomocą. W związku z tym postanowiłam, że już nigdy więcej nie ubezpieczę samochodu w PZU i tak też zrobiłam. Zarówno Agneci, Pracownicy jak i sama instytucja nie dba o dobro klienta.
Sklep znajdujący się w Centrum Handlowym Alfa na II piętrze, dobrze oznakowany, łatwy do zlokalizowania. Towar jest dobrze wyeksponowany, ceny są widoczne a promocje właściwie oznakowane. Jednak jaka na weekend jest zbyt mała ilość pracowników, żeby uzyskać jakichkolwiek informacji należy poczekać aż sprzedawca będzie wolny, to trwa nawet 20-30 minut. Natomiast personel jest bardzo miły i kompetenty, służy pomocą i radą. Nawet obcokrajowcy nie mają problemu z komunikacją. Problem jest również z punktem ratalnym, gdyż w sobotnie popołudnie pracowała tam tylko jedna osoba, więc w kolejce należało spędzić około 1 godziny nawet. Dużym plusem jest komptenecja pracownika, który w sposób jasny i czytelny udziela infomacji. Największy problem stanowi czas obsługi - od momentu wyboru produktu do odbioru zakupionego towaru minęły 2 godziny.
Bardzo mały punkt pocztowy przy Urzędzie Skarbowym, otwarty zazwyczaj w godzinach od d 8 do 16, czyli w godzinach pracy US i to jest problem, bo mieszkańcy osiedle nie mogą w dużej mierze skorzystać z usług tego punktu. Najbliższy Urząd Pocztowy jest na ul. Mickiewicza, gdzie zawsze są ogromne kolejki. Gdyby ten punkt był otwarty w innych godzinach w pewnej mierze odciążyłby UP na ul. Mickieiwcza. W tym urzędzie pracują dwie osoby, Są to typowe "urzędniczki", które niezbyt chętnie uśmiechają się i nie starają się być pomocne. Głównym problemem jest nieprzyjazna obsługa. Jeśli chodzi o wystrój, to niewiele jest miejsca na cokolwiek, ale miejsce do wypisania druków jest wydzielone. Tablica z drukami informacyjnymi rónież jest widoczna i dostępna.
Lokal składający się z dwóch pomieszczeń: dla palących i dla niepalących. W pomieszczeniu dla palących znajduję się bar oraz część kuchenna, w której przygotowuje się dania. Dlatego też ze względu na bardzo słabą wentylację jest bardzo duszno i całość przesiąknięta jest zapachem potraw przygotowywanych. Po wyjściu z lokalu kleint jest w 100% przesiąknięty zapachami kuchennymi. W drugiem pomieszczeniu jest lepiej, ale duzym minusem są mało wygodne miejsca do konsumpcji - stoły są za wysokie w stosunku do ławek. Oprócz tego wystrój tez nie jest zbyt przyjazny, jest zimny i niezachęcający. Na pewno nie chciałbym tam jeszcze raz spożywać jakiegokolwiek posiłku. Obsłyga jest bardzo młoda, ale miła, choć przestraszona. Menu znadjuje się na tablicy oraz w kartach menu, natomiast promocje są mało czytelne, zbyt dużo jest możliwości. Na zamówione danie czeka się około 20-25 minut, to zbut długo jak na otaczające warunki. Sama pizza tez nie jest warta ceny, głównie ze względu na sposób podania, co jest bardzo ważnym elementem konsumpcji. Tutaj są to kartonowe podstwaki i plastikowe sztućce. Sosy też pozostawiają dużo do zyczenia - w porcjowanych opakowanich o sztucznym smaku. Jeśli chodzi o ogólny wygląd lokalu, to nie można powiedzieć żeby był przytulny, estetyczny czy zadbany.
Placówka podzielona jest na dwie części: samoobsługowa i tradycyjna. W części tradycyjnej są 3 okienka do obsługi, więc nie tworzą się kolejki. Obsługa jest bardzo miła, pomocna i kompetenta. W częsci samoobsługowej leki i inne produkty są w bardzo czytelny sposób wyeksponowane, obsługa jest dostępna, więc jeśli wystąpi jakikolwiek problem służą pomocą bez problemu. Ceny są czytelne, a promocje odpowiednio oznakowane. Bez problemu można znaleźć dowolny produkt, gdyż oferta jest szeroka zarówno wśród leków jak i kosmetyków specjalistycznych.
Oddział głównie obsługuje klientów indywidualnych na parterze, które jest niewielkim pomieszczeniem w stosunku do ilości obsługiwanych klientów, gdyż brakuje miejsca, aby spokojnie poczekać nawet 2-3 godziny na obsługę przez pracownika Banku. Brakuje okienek kasowych, co powoduje długie kolejki do wszystkich pracowników Banku, bez względu na rodzaj dokonywanej transakcji. Pracownicy Banku bardzo wolno obsługują klientów, czego prawdopodobnie powodem jest system komputerowy (informacja uzyskana od Pracownika Banku). Aby dokonać jakiejkolwiek wpłaty należy stać w kolejce nawet 2-3 godziny, gdyż nie ma wydzielonych kas. Zbyt mała ilość pracowników powoduje, że tworzą się długie kolejki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.