Po wejściu do hurtowni zastałam kolejki do kas. Średnio po 2/3 osoby. Ustawiłam się z moją roczną córeczką w jednej z kolejek, nastawiając się na spore czekanie. Na hali dwóch pracowników liczyło towar ( albo dostawa albo inwentaryzacja). Jeden z pracowników dostrzegł mnie z dzieckiem na ręku. Podszedł, przeprosił innych klientów i zaprosił mnie do wolnej kasy. Po kilku chwilach byłam już obsłużona a wiadra z zaprawą miałam zaniesione do samochodu. Taka obsługa powinna być wszędzie.
Weszłam do sklepu z zamiarem zakupu pralki. W sklepie było czysto i przyjemnie. Po chwili zwiedzania sklepu podeszła do mnie pani z obsługi. Przywitała mnie słowami dzień dobry, w czym mogę pomóc. Bardzo dokładnie i szczegółowo odpowiadała na moje pytania i wątpliwości. Pani zaprezentowała mi różne opcje i modele. Obsługa fachowa i kompetentna.
Szanowna Pani Doroto.
Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej pracy.
Zapraszamy ponownie!
Po wejściu do...
Po wejściu do banku zauważyłam bardzo długa kolejkę do kas ( około 15 osób). Okazało się, że na 3 istniejące okienka działało tylko jedno. Nikt z obsługi nie zareagował na to. Ja musiałam stanąć w innej kolejce - do punktu obsługi klienta. Chciałam dowiedzieć się o możliwościach założenia konta osobistego. Gdy nadeszła moja kolej, pani z obsługi bardzo uprzejmie, z uśmiechem na ustach zaprosiła mnie do siebie, przywitała słowami dzień dobry, w czym mogę pomóc. Wyjaśniłam czym jestem zainteresowana. Wypytała mnie szczegółowo czego oczekuję i przedstawiła ofertę banku. Niestety problem polegał na tym, że całą informację przedstawiała mi pani ustnie, bez jakichkolwiek materiałów, ulotek. Na moje zapytanie, czy mogłabym otrzymać jakiekolwiek materiały, pani wspomniała coś o oszczędzaniu papieru i odesłała mnie na stronę internetową banku. Muszę wspomnieć jeszcze, że na biurku pani znajdował się kubek z niedopitą kawą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.