Opinia użytkownika: Dorota_301
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Po wejściu do banku zauważyłam bardzo długa kolejkę do kas ( około 15 osób). Okazało się, że na 3 istniejące okienka działało tylko jedno. Nikt z obsługi nie zareagował na to. Ja musiałam stanąć w innej kolejce - do punktu obsługi klienta. Chciałam dowiedzieć się o możliwościach założenia konta osobistego. Gdy nadeszła moja kolej, pani z obsługi bardzo uprzejmie, z uśmiechem na ustach zaprosiła mnie do siebie, przywitała słowami dzień dobry, w czym mogę pomóc. Wyjaśniłam czym jestem zainteresowana. Wypytała mnie szczegółowo czego oczekuję i przedstawiła ofertę banku. Niestety problem polegał na tym, że całą informację przedstawiała mi pani ustnie, bez jakichkolwiek materiałów, ulotek. Na moje zapytanie, czy mogłabym otrzymać jakiekolwiek materiały, pani wspomniała coś o oszczędzaniu papieru i odesłała mnie na stronę internetową banku. Muszę wspomnieć jeszcze, że na biurku pani znajdował się kubek z niedopitą kawą.