Fatalnie. Kurier zaniedbany,wręcz flejtuch, który zostawia paczki w innych miejscach np. u sąsiada,w banku bez zgody klienta, po prostu dzwoni i informuje ,że paczka jest do odebrania w danym miejscu. Klient płaci głównie za to,aby mieć dostawę do domu. Brak kompetencji.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Fatalnie. Obsługa niekompetentna,niemiła,panie wręcz obrażone ,że ktoś śmie o cokolwiek zapytać. Nie znają zasad funkcjonowania dostaw,oraz udzielania reklamacji. Mają problemy z uzupełnieniem formularzy w systemie,przez co czas oczekiwania znacznie się wydłuża. Nie informują klienta o podstawowych zasadach transakcji np. o reklamacjach w jaki sposób przebiegają. Asortyment przy zamówieniu internetowym często okazuje się niedostępny. Ogólnie bardzo słabo.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Aby otrzymać jakąkolwiek pomoc ze strony obsługi bardzo ciężko jest kogokolwiek znaleźć. Sklep wygląda na zaniedbany - szczególnie przy stoisku mięso-wędliny. Kolejki przy kasach są strasznie długie,a kasy samoobsługowe wymagają dodatkowej pomocy kasjerki,która nie daje sobie rady z obsługą 4 kas jednocześnie. Ponadto,kasy te ciągle się psują. Efekt końcowy zakupów jest mało zadowalający. Towar w dużej mierze jest uszkodzony lub słabej jakości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.