Opinie użytkownika (3)

Fatalnie. Kurier zaniedbany,wręcz...
Fatalnie. Kurier zaniedbany,wręcz flejtuch, który zostawia paczki w innych miejscach np. u sąsiada,w banku bez zgody klienta, po prostu dzwoni i informuje ,że paczka jest do odebrania w danym miejscu. Klient płaci głównie za to,aby mieć dostawę do domu. Brak kompetencji.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominika_651

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Obsługa niekompetentna,niemiła,panie...
Fatalnie. Obsługa niekompetentna,niemiła,panie wręcz obrażone ,że ktoś śmie o cokolwiek zapytać. Nie znają zasad funkcjonowania dostaw,oraz udzielania reklamacji. Mają problemy z uzupełnieniem formularzy w systemie,przez co czas oczekiwania znacznie się wydłuża. Nie informują klienta o podstawowych zasadach transakcji np. o reklamacjach w jaki sposób przebiegają. Asortyment przy zamówieniu internetowym często okazuje się niedostępny. Ogólnie bardzo słabo.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dominika_651

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Aby otrzymać jakąkolwiek...
Aby otrzymać jakąkolwiek pomoc ze strony obsługi bardzo ciężko jest kogokolwiek znaleźć. Sklep wygląda na zaniedbany - szczególnie przy stoisku mięso-wędliny. Kolejki przy kasach są strasznie długie,a kasy samoobsługowe wymagają dodatkowej pomocy kasjerki,która nie daje sobie rady z obsługą 4 kas jednocześnie. Ponadto,kasy te ciągle się psują. Efekt końcowy zakupów jest mało zadowalający. Towar w dużej mierze jest uszkodzony lub słabej jakości.

Dominika_651

09.08.2016

Tesco

Placówka

Chrzanów, Trzebińska 40

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi