Byłam ostatnio z mamą w Sephorze w Koronie we Wrocławiu. Mama zwracała zakupy zrobione kilka dni wcześniej w innym sklepie. Kobieta, która przyjmowała zwrot okazała się niezadowolona z tego faktu i nie kryła się z tym. Była zdenerwowana, odniosłam wrażenie, że potępia takie osoby jak moja mama. Przed nami w kolejce była kobieta, która została obsłużona przez tę Panią bardzo profesjonalnie i z uśmiechem na ustach, ponieważ kobieta robiła zakupy, a nie tak jak my- zwrot. Uważam, że niezależnie od sytuacji należy się zachowywać profesjonalnie i każdego klienta traktować tak samo. Odniosłam wrażenie, że jest to pewnego rodzaju fałsz, jak robisz zakupy to jesteś rozpieszczany i najważniejszy, a gdy chcesz oddać zakupy jesteś traktowany jak zło konieczne. Osobiście po takiej wizycie nie wiem czy kiedykolwiek zrobię jeszcze zakupy w tym sklepie. W innych sklepach nie spotkałam się z takim zjawiskiem, zawsze zwroty były robione bez najmniejszego problemu, a nawet z uśmiechem.
W ostatnim czasie miałam przyjemność (dokładnie PRZYJEMNOŚĆ) być w salonie Fielmann. Nie spodziewałam się, że wizyta w salonie optycznym może być tak przyjemna. Mimo bardzo długiego czasu oczekiwania na wizytę do lekarza całą wizytę będę miło wspominała. Obsługa była pomocna i sympatyczna, w oczekiwaniu na swoją kolej kilka razy zostałam zapytana czy miałam już komputerowe badanie wzorku, bez którego nie wolno wejść do lekarza. Wizyta u lekarza przebiegła typowo, jak u każdego lekarza, kobieta była cierpliwa i kompetentna, odpowiedziała na wszystkie moje pytania i rozwiała wszelkie wątpliwości odnośnie noszenia okularów- to będą moje pierwsze.Po wizycie w gabinecie nadszedł czas na wybór oprawek. Pan który się mną zaopiekował pomógł mi wybrać oprawki, które pasują do kształtu twarzy, nie zaoferował tych "z górnej" półki tylko te w których naprawdę dobrze wyglądałam, dobrał mi odpowiednie szkła, zadbał o to, żeby nie były za ciężkie i odpowiednie do mojej wady. Już dawno nikt nie zrobił na mnie takiego wrażenia swoją wiedzą i kompetencjami. Oprawki wybierałam ponad 30 minut, gdy już miałam wybrane pojawiły się wątpliwości jednak Pan Błażej pomógł mi je rozwiać i nie był zdenerwowany moim niezdecydowaniem. Zostałam poinformowana o ubezpieczeniu okularów, które jest w cenie, a także o możliwości zrobienia okularów przeciwsłonecznych w fajnej cenie. Oprawki zostały dopasowane przez Pana do mojej twarzy, dokładnie zmierzone zauszniki.Mile zaskoczył mnie wybór i ceny oprawek, muszę przyznać, że w konkurencyjnym salonie nie wybrałam dla siebie ani jednej pary, a w Fielmannie wybrałam ich aż 5 :)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.