Opinie użytkownika (9)

Poszłam do Vision...
Poszłam do Vision Ekspress w calu zakupu soczewk - poniewaz pierwszy raz miałam mieć soczekwi porposiłam o wszlekie informacje z nimi zwiazane - powiedziano mi ze najpier musze zrobic badanie cyz woógle moge soczewki nosic - trafiłam na badanie do pani J. -cały czas miałam wrażenie ze Pani bada mnie i udziela odpowiedzi na pyania z wielka łaską i chciała mnie do soczeek zniecheciec - nie powiedziała konkretnie ze nie powinnam nosic itp tylko jak zadawałm jej pytania odpowiadała zdawkowo - to Pani musie wiedziec, z e lepiej Pani widizec przez nie nie będzie , ze że jak przeszkadzaja w oku to tak juz będzie i ze sama musze wiedziec cyz chce czy nie - oko do soczewki musi sie przyzwyczaic - nie zgodze sie z tym ze soro za pierwszym razem czuje dyskomfort to tak juz bedzie -po kliku dniach noszenia soczewk moje oczy sie do nich przyzwyczaiły i było ok -chociaż nie zawsze i czasami czułam dyskomfort ale zrzucałam to na to że może źle soczewka osadziła sie w oku- bedąc u innego optyka dowiedziałam sie ze przy mojej wadzie soczewki powinno zakładac sie w ścisle okreslony sposó - tzn dokładnie tak jak wyznaczają to kreseczki na soczewce ponieważ od tego zależy czy bede dobrze widizłą czy nie - takiej informacji niestety nie otrzymałam przy zakupie soczewk a jest to bardzo istone przy mojej wadzie wzorku - czyli astygmatyźmie-podczas badania w Vision Ekspres miałam też wypróbowac te soczewki - jak sie je zakłąda jak zdejmuje - miałam z tym duży problem (teraz już mam wprawe) ale przy pierwszym razie nie jest to łatwe - Pani J. wykazaywała zniecierpliwienie ze tak mi t owolno idzie - wczesniej jak pytałam o osczewki rozmawałam z inna lekarak ktróa zupełnie w inny w wiele lepszy sposób mnie potraktowała - szokda ze nie spytałam o to czy ona wykonuje badanie w danym dniu a tak trafiłam do Pani która mam wrażenie nie do konca sie do tej pracu nadaje i chyba nie do konca sie wniej czuje i napewno nie jest profesjonalistką w sowjej dziedzinie - w dzisiejszym czasach firmy powinny dbac o klientów tak zeby wracali i polecali swoim znajomym-nie mam zastrzeżen co do pozostałego personelu - jak najbardziej jest na plus a ta n Pani iestety wszystko psuje - takie przynajmniej jest moje odczucie .

Dominika_139

30.12.2009

Vision Express

Placówka

Poznań, Bukowska

Nie zgadzam się (18)
SKLEP W FACTORY...
SKLEP W FACTORY W Luboniu: spodobał mi sie płaszczyk w sklepie Tatuum w King Crosie w poznaniu na ul. Bukowskiej- jedna nie spodobała mi sie cena kosztował399 zł- wiem ze w Factory ceny są niższe niż w normalych sklepach- zadzowniłam po kilku dniach z pytaniem czy mają taki płaszcyzk - nie stety nie miali ale Pani powiedziała ze mogą mi taki płaszczyk zciągnać z innego sklepu - zapytałam jak byłaby cena- Pani powiedziała ze oni nie mogą mieć takich samych cen jak sklepach i cena u nich tego samego płaszczyka bedzie wynosic 349 zł- porposiłam zeby mi ten płaszczyk zmaówiono i spytałam czy w zwiazku z tym musze go kupic- Pani powiedziała ze mimo ze ten płaszcyzk zamawiają nie mam obowiazku kupienia- po kilku dniach otrzymałam telefon ze płaszczyk juz na mnie czeka - przez to ze były Swita nie miałam czasu po niego podjechac a w dodatku dostałam w prezencie swiateczno-urozinowym inny płaszcz i przez zamieszanie zwiazen ze Switami zapomniałam zadzownic i powiedziec ze jednak z płaszyzka w sklepi Tatuum rezygnuje- po Świetach a konkretnie 28.12 zadzowniła Pani ze skalpeu z zapytaniem co robimy z płaszczem bo on nadal jest dlam nie odłożony i kosztuje teraz 299 zł a nie 349 - przeprosiłam ze nie zadzowniłam i powiedziąłm ze rezygnuje z płaszcza i czy to nie problem - Pani powiedziała ze absolutnie nie mam sie czym martwić i ze wszystko jest w porządku -jesli bym jednak chciała skorzystać z oferty sklepu serdecznie mnie zapraszają

Dominika_139

30.12.2009

Tatuum

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (23)
Zadzwoniłam na CITIPHONE...
Zadzwoniłam na CITIPHONE - czyli na infolinie Banku Citi Handlowy - chciałam dowiedzieć sie jak można zrobić przelew zagraniczny - czy moge to zrobic sama czy przez onfolinie - jakie sa koszty irp- dostałm pełną informacje o tym jak taki przelew robic, jakie beda z tym zwiazane koszty - gdybym robiła taki przelew sama przez internet nie płące zandej prowizji jesli przez citiphone prowizja wynosi jak dobrze pamietam 1% jednak nie mniej niz 20 - jednakże kraj do którego chciałam zrobić przelew nie jest na liście i nie mogę sama takiego przelewu dokonac tylko za posrednictwem Citiphonu-Pani poinformowała mnie ze ponieważ nie z mojej winy jestem zmuszona taki przelew zrobic poprzez citiphon a nie sama można prowizje anulować - Pani dodał odbiorce któremu przele miałam wysłac - czyli wprowadziłą wszystkie dane i zrobiła przelew - jestem zadowolna ponieważ uzyskałam pełną i rzetelną informację.

Dominika_139

30.12.2009

Citi Handlowy

Placówka

Nie zgadzam się (15)
Bank Millennium dla...
Bank Millennium dla klientów którzy spełniali jeden z kilku warunków np. kredyt w banku milleniium -oferował bezpłatne konto -miało to przedwszystkim znaczneie dla klientów którzy brali kredyt hipoteczny w banku millennium a jak wiadomo takie kredytu trwaja długo - średnio ok 30 lat - ponieważ płatnosć raty schodzi automatycznie z konta jest wymagane załozenie konta w banku millennium bez wzgledu na to czy klient ma konto w innym baku-i czesto jest tak ze to jest kolejne kotno klienta ale tylko d oobsługi kredytu-od sieprnia zmieniły sie zasady -nie ma udogodnien dla klientów ktrórzy spoełniaja okreslone warunki tak jak to było wczesnieij np. majacych kredyt hipo-teraz za konto trzeba płacic -oczywiscie bank ma prawo zmainic warunki i to sobie każdy bank zastrzega w regulaminie-ale uważam ze zmiana warunków kilentom którzy już maja w tym wypadku kredyt i bedą go spłacac przez najblizsze kilkanaście a nawet kilkadziesią lat jest nie fair-tym bardziej ze bank wymaga zeby takie konto założyc-czyli klient nie ma wyboru -musi je załozyc

Dominika_139

25.11.2009

Bank Millennium

Placówka

Poznań, Św. Marcin 58/64

Nie zgadzam się (17)
Zadzowniłam zeby dowiedzieć...
Zadzowniłam zeby dowiedzieć sie o godziny przyjęć lekarki ale nie danego dnia tylko jak przyjmuje w całym tygodniu -było mi to potrzebne ponieważ muszę isc z dzieckim do szczepienia a to sie wiąże z wyjściem z pracy na ok2 godz i musiałam tak ustawić sobie w pracy grafik zeby moje wyjście nie spowodowało żadnych problemów i nie zdezorganizowało pracy oddziału banku w którym pracuje-jest to o tylke wazne ponieważ w oddziale pracuje 5 osób -nie wszyscy pracują od tej samej godziny a zawsze w oddziale muszą byc 3 osoby -dlatego spytała Pani w recepcji zeby podała mi cały grafik pracy lekarza - usłyszałam :Prosze przyjsć do przychodni to dostanie Pani karteczke z godzinami przyjeć " - powiedziałm ze gdybym mogła podejść to bym nie dzowniła a ze nie mogę a potrzebuje teraz takiej informacji to dzwonie-z wielką łaską Pani podała mi w końcu godziny przyjeć lekarza ale była bardzo niezadowolona ze musi to robić

Dominika_139

25.11.2009

Nasze Zdrowie

Placówka

Poznań, Grochowska 141

Nie zgadzam się (25)
Bardzo dobra miła...
Bardzo dobra miła i profesjonalna obsługa - nie pozawlaja stac kleintowi samemu i sie za długo rozglądac -zawsze pytaja czy mozna w czymś doradzic ale robia to w bardzo delikatny nie narzucający sposób nie są NACHALNII!!! - zawsze chetnie doradzają, pomagąj wybrać, służą wiedzą -pytaja czy to dla mnie czy dla kogoś;pozwalają sie zastanowic a nie zarzucają informacjami nie wymuszają żebym kupiłainteresują sie mną ja czuje ze jestem dla nich wazna ale ta obsługa jest prowadzona w delikatny spsoób z wielkim wyczuciem- -we wszystkich sklepach Sephory jest taka sama profesjonalan obłsuga i mysle ze takie są standardy firmy i personel jest dobrze pod tym względem przygotowany.

Dominika_139

25.11.2009

Sephora

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (25)
Perfekcyjna jakość usług...
Perfekcyjna jakość usług i obłusi pacjenta-bezstresowe bezbolesne leczenie zębów-bardzo miła obsługa; gabinet wyposażony w najnowszy i najlepszy sprzęt, kompleksowa obsługa; w poczekalni można kporzystac z internetu, pacjent jest częsowany herbatą lub kawą; w gabinecie podczas wizyty mozna ogladac telewizje co odwraca uwage od wykonywanego zabiegu-; jedynym mankamentem to bardzo wysokie ceny i nie każdego na ten gabinet stać - ale cóż za jakośći komfort sie płaci .

Dominika_139

25.11.2009

Stomatologia M&M Monika Meissner

Placówka

Poznań, Pniewska 37

Nie zgadzam się (34)
jestem w 7...
jestem w 7 msc ciaży - w markecie zazwyczaj sa kolejki do kasy bo nie wszystkie kasy są czynne-jest jedna która obsługuje w pierwszej kolejności kobiety w ciąży- chyba nr 26-jak podeszłam do kasy kasjerka już konćzyła prace na tej kasie i kasa była ogólnie zamknięta-zapytałam czy mogłaby mnie jeszcze ewentualnie obsłuzyc-widząc mój duży brzuch bez wachania powiedziała ze tak - dzieki temu nie musiałm stać w kolejce do innej kasy i prosić sie innych klientów zeby mnie przepuścili

Dominika_139

29.10.2009

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (21)
sklep dobrze zaopatrzony,...
sklep dobrze zaopatrzony, jak sie kupuje tam często to w miarę łatwo można znaleźć to co sie chce ;ale sa różnice w asortymencie i cenach pomiedzy sklepem w Poznan-Komorniki a Poznań-Swadzim-na niekorzysć sklepu Poznań-Komorniki-przykład cena butelki Avent :125 ml - Swadzim - 14 zł - Komorniki 17; 220 ml - Swadzim ok 18 zł - Komorniki 23 -to duża róznica jak na 1 butelke ;

Dominika_139

29.10.2009

Auchan

Placówka

Poznań, Głogowska 432

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi