Od blisko miesiąca czasu nie działa w kabinie dźwigu przy ul. Przytulnej oświetlenie. Gdy skontaktowałem się z administratorem nieruchomości w celu wyjaśnienia problemu w uzupełnieniu oświetlenia dowiedziałem się, iż za utrzymanie dźwigu (oprócz oświetlenia) odpowiada jego serwis - tj. firma Kone. Administrator przekazał mi, iż w ubiegłym miesiącu wysłał zapytanie do Kone z prośbą o wskazanie jakie konkretne żarówki ma zakupić (osoba z infolini przekazała jedynie administratorowi, że jest to specjalne oświetlenie ale o szczegóły ma pytać bezpośrednio osobę odpowiedzialną za rewir). Niestety pomimo miesiąca czasu, licznych e-mailowych monitów, które administrator wysłał (skierowanych do konserwatora, jego szefa oraz specjalisty ds. sprzedaży serwisu) do mojej wiadomości nie otrzymał zwrotki jakie żarówki winien zakupić. On nie ma informacji, a my oświetlenia.
Będąc w dniu dzisiejszym w jednym ze sklepów sieci Żabka (Stary Rynek Oliwski), w godzinach wieczornych poszedłem sprawdzić, czy we wszystkich delikatesach tej sieci obsługa jest na wysokim poziomie. Pomimo, że godzina była późna, to sprzedawca z uśmiechem na twarzy przywitał mnie, zaproponował swoją pomoc. Sklep, pomimo dużego ruchu (na moje oko było ok 10-13 klientów) był w pełni zatowarowany. Polecam.
Zaraz po wejściu do sklepu zdziwiłem się pozytywnym nastawieniem pracowników do każdego klienta- bez względu na jego zamożność. Sprzedawca poinformował mnie o obecnie trwającyhc promocjach, spytał, czy może pomóc w wyborze artykułu. Gdy dokonałem zakupów dał mi kilka naklejek, o których wcześniej nie miałem pojęcia do czego służą- i pomimo kolejki, w kilku zdaniach szybko wyjaśnił, iż naklejki te należy przykleić na specjalny arkusz, a gdy już go się wypełni będzie można zamienić go na wybranego przeze mnie misia czy piłkę.
Bardzo miła obsługa, która w każdej chwili jest w stanie doradzić klientowi. Nie zdarzyło się jeszcze aby klient musiał czekać na pracownika sklepu w celu obsłużenia. Lokal jest czysty, zadbany. Każdy z artykułów jest odpowiednio ułożony- nie występuje "chaos". Pracownicy sklepu na bieżąco uzupełniają braki na półkach, układają na odpowiednie miejsce pozostawione przez potencjalnych klientów ubrania. Nie występują problemy z przyjęciem reklamacji produktów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.