Opinia użytkownika: Dawid_200
Dotycząca firmy: KONE
Treść opinii: Od blisko miesiąca czasu nie działa w kabinie dźwigu przy ul. Przytulnej oświetlenie. Gdy skontaktowałem się z administratorem nieruchomości w celu wyjaśnienia problemu w uzupełnieniu oświetlenia dowiedziałem się, iż za utrzymanie dźwigu (oprócz oświetlenia) odpowiada jego serwis - tj. firma Kone. Administrator przekazał mi, iż w ubiegłym miesiącu wysłał zapytanie do Kone z prośbą o wskazanie jakie konkretne żarówki ma zakupić (osoba z infolini przekazała jedynie administratorowi, że jest to specjalne oświetlenie ale o szczegóły ma pytać bezpośrednio osobę odpowiedzialną za rewir). Niestety pomimo miesiąca czasu, licznych e-mailowych monitów, które administrator wysłał (skierowanych do konserwatora, jego szefa oraz specjalisty ds. sprzedaży serwisu) do mojej wiadomości nie otrzymał zwrotki jakie żarówki winien zakupić. On nie ma informacji, a my oświetlenia.